برنامه هاي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب اعلام شد

کد خبر: 11288
|
23:02 - 1392/02/25
نسخه چاپی
برنامه هاي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب اعلام شد
فتح خرمشهر همه مخالفان و دشمنان اسلام درسراسر جهان را انگشت به دهان گذاشت
به گزارش اسلام آباد خبر صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد در جلسه برنامه ريزي مراسمات سالروز فتح خرمشهر بيان داشت با اين فتح بزرگ، رزمندگان اسلام با تهاجمات كوبنده خودمرحله به مرحله پيروزيهاى تازه‏اى را به ملت مسلمان ايران و همه ملتهاى مسلمانى كه عاشق و شيفته‏انقلاب اسلامى بودند، هديه كردند. دشمن مى‏دانست كه اين مرحله از جنگ با مراحل‏پيشين، تفاوتى زيادي دارد و در مقابل از جان گذشتگي دلاورانه  و بى‏باكانه لشكريان اسلام جز شكست و درماندگي به نتيجه اي نرسيد.

وي افزوداين‏درماندگى و بيچارگى باعث شد تا دشمن به سلاحهاى شيميايى پناه ببرد، و چيزى نگذشت كه اين سلاح هم براي رژيم ملعون بعث عراق  در جنگ اثري نداشت اين پيروزي بزرگ باعث شد آمريكاى جهانخوار و ساير قدرتهاى استعمارى حساب كار خود رابكنند و از موضع تهاجم و حمله، به موضع دفاع بيفتند.

در اين جلسه فرماندار اسلام آباد خواستار حضور چشمگير مردم و مسئولين در مراسمات سالروز ازادسازي خرمشهر شد .

برگزاري مراسم عمومي سالروز فتح خرمشهر در مسجد جامع ،راه اندازي ايستگاه صلواتي در سطح شهر،آذين بندي ميادين و خيابانهاي سطح شهر،برگزاري همايش پياده روي خانوادگي ،برگزاري جلسه درس اخلاق مديران با حضور امام جمعه محترم،برگزاري مراسم زيارت عاشورا،برگزاري صبحگاه مشترك نيروهاي نظامي،برگزاري مراسم انس با قرآن كريم و ديدار و سركشي از خانواده معظم شهدا و جانبازان از مهمترين برنامه هاي سالروز فتح خرمشهر در اسلام آباد غرب مي باشد

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها