آیت الله شیخ مصطفی علما:

اولویت امروز مبارزه با فرهنگ ابتذال غرب است/ ولایت پناهگاه امن الهی

کد خبر: 115886
|
15:48 - 1392/10/13
نسخه چاپی
اولویت امروز مبارزه با فرهنگ ابتذال غرب است/ ولایت پناهگاه امن الهی
اسلام آبادخبر: مبارزه با توطئه های پلید دشمن در ترویج فرهگ ابتذال از اولویت های جوانان و مسئولین باشد چرا که رسانه های غرب فرهنگ دینی کشور را هدف قرار داده اند.

به گزارش خبرنگارمرصاد، حضرت آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: غرب با حربه های مختلف به دنبال جایگزینی فرهنگ ابتذال در جوامع اسلامی است و به دنبال پیاده کردن این نقشه با بزار های رسانه ای است.

آیت الله علما گفت: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری قدم به قدم توطئه های دشمن را از تهاجم فرهنگی تا جنگ نرم تبیین فرموده اند و در این راستا جوانها و مسئولین باید برای مقابله با این نقشه ها تلاش و برنامه داشته باشند.

وی تمام دشمنی های غرب و آمریکا علیه ایران را حاکمیت فرهنگ اسلامی در کشور دانست.

IMG_1548 [1600x1200]

نماینده ولی فقیه در استان راز موفقیت در مسیر مقابله با توطئه های دشمن را پیروی از ولایت دانست و گفت: تابع محض ولی فقیه بودن قرار گرفتن در پناهگاه امن الهی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت های پیشرو اظهار داشت: قیام ۱۹ دی ماه باید زنده نگه داشته شود و روحیه مبارزه با طاغوت تبیین شود.

گفتنی است در نمازجمعه این هفته ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه نیز در جمع نمازگزاران حضور داشت و حجت الاسلام حسینی اراکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز به مناسبت هفته وقف سخنران پیش از خطبه ها بود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد