روحانی اهل سنت شهرستان روانسر:

راه جلوگیری از رخنه وهابیت به صفوف مسلمین حاضر شدن در سنگر مساجد است

کد خبر: 116747
|
17:39 - 1392/10/15
نسخه چاپی
راه جلوگیری از رخنه وهابیت به صفوف مسلمین حاضر شدن در سنگر مساجد است
ماموستا محمودی روحانی اهل سنت شهرستان روانسر گفت: مردم از شر توطئه های وهابیت و تکفیری ها به زلال احکام اسلامی و فضای وحدت بخش مساجد توجه روز افزونی داشته باشند.

به گزارش اسلام آبادخبر، ماموستا محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: وضعیت کنونی جهان اسلام و همچنین رفتار غیر شرعی و غیر اخلاقی از افراد تند رو که به نام اسلام اقدام به کشتار جمعی افراد بی گناه کرده و از این کار هیچگونه ابایی ندارند، بر اساس اجماع علما و اعلام شریعت محمدی محکوم می باشد.

وی افزود: بنا بر آنچه که در آموزه های اسلامی ما آمده تعرض به نوامیس مردم، کشتن اطفال و افراد مسن و توهین به عقاید آنها  شدیدا محکوم است.

ماموستا محمودی خاطر نشان کرد: اینگونه اقدامات غیر انسانی حتی در بلاد غیر مسلمان نیز به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و همه انسانها آن را محکوم می کنند، لذا جامعه بصیر و آگاه روحانیون اهل سنت نیز جنایات و و اعمال تروریستی این گروهک ها را به شدت محکوم می کند.

وی یادآور شد: مردم باید نسبت به آموزه های دینی خود حساسیت بیشتری نشان داده و با شرکت کردن در مجالس وعظ و خطابه و نیز حضور در مراسم دینی نسبت به مسائل روز آگاهی کامل داشته باشند و بتوانند به خوبی بین دوست و دشمن تمایز قائل شوند.

محمودی با اشاره به دست و پا زدن وهابیت برای رخنه در صفوف مسلمین اظهار داشت: باید درمقابل توطئه ها و تفرقه افکنی وهابیت هوشیار و بصیر عمل کرد.

وی در پایان از روحانیون اهل سنت نیز خواست تا با حضور موثر خود در سنگر مساجد  مردم بصیر و آگاه را در خصوص مسائل سیاسی و مباحث عقیدتی آگاه تر نمایند.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد