طلب 70 میلیارد تومانی تامین اجتماعی کرمانشاه

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه:مهلت طرح بخشودگی جرائم تمدید نمی شود

کد خبر: 116870
|
00:21 - 1392/10/16
نسخه چاپی
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه:مهلت طرح بخشودگی جرائم تمدید نمی شود
مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به بدهی 70 میلیارد تومانی پیمانکاران و بخش خصوصی به تامین اجتماعی استان، گفت: مهلت طرح بخشودگی جرایم به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، کیومرث فلاحی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبه دولت در خصوص بخشودگی جرائم، اظهار داشت: بر اساس این مصوبه بدهکارانی که از 19 تیر تا 19 دی ماه نسبت به پرداخت بدهی معوقه خود اقدام کنند از 100 درصد بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه این طرح شامل سازمان ها و بخش های دولتی نمی شود، ادامه داد: پیمانکاران و فعالان بخش های خصوصی، بخش کشاورزی و خدمات از جمله افرادی هستند که مشمول این طرح می باشند.


مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه کل بدهی های بخش خصوصی و پیمانکاران به تامین اجتماعی کرمانشاه را 70 میلیارد تومان عنوان کرد که در صورت مراجعه و پرداخت بدهی، 15 میلیارد تومان آن بخشیده خواهد شد.


فلاحی با اشاره به اینکه تعداد بدهکاران به تامین اجتماعی استان کرمانشاه بسیار زیاد است، یادآوری کرد: مبلغ این بدهی ها از هزار تومان تا چند میلیارد تومان می باشد.


وی  تصریح کرد: در صورتیکه افراد در این مدت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنند، بر اساس ماده 50 قانون تامین اجتماعی با آنها برخورد و از اموال و حساب های بانکی آنها برداشت خواهد شد.


 مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه ضمن ابراز رضایت از استقبال بدهکاران، افزود: از سایر افرادی که به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند نیز تقاضا داریم هرچه سریع تر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند و در صورت مراجعه در این مدت می توانند تا پایان سال بدهی خود را درقالب سه قسط پرداخت کنند.


فلاحی گفت: برای رفاه حال افراد بدهکار، شعب تامین اجتماعی سراسر استان از امروز تا روز چهارشنبه (18 دی ) تا ساعت 18 و 30 دقیقه آماده ارائه خدمت هستند و در روز پنجشنبه (19 دی) ماه نیز ساعت کار شعب تا ساعت 24 خواهد بود.


به گفته این مسئول در همین مدت بانک رفاه به عنوان بانک عامل نیز در ساعات بعدازظهر ارائه خدمت می کند.


 


انتهاي پیام

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد