جلیلیان مطرح کرد:

حفظ تمامیت ارضی و هماهنگی با رهبری شاخصه های رئیس جمهور آینده/ مردم به افراد خوش سابقه رای دهند

کد خبر: 11774
|
10:37 - 1392/02/27
نسخه چاپی
حفظ تمامیت ارضی و هماهنگی با رهبری شاخصه های رئیس جمهور آینده/ مردم به افراد خوش سابقه رای دهند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه و نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس نهم گفت: رئیس جمهور آینده باید از ویژگی هایی چون حفظ تمامیت ارضی و هماهنگی با مقام معظم رهبری برخوردار بوده و مردم نیز باید در انتخاب خود افراد با سابقه خوب را در نظر بگیرند.

به گزارش اسلام آباد خبر علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ویژگی های کاندیدای ریاست جمهوری گفت: اولین ویژگی و شاخصه این است که رئیس جمهور آینده باید پایبند به قانون و رهبری بوده و طبق قانون و زیر نظر مقام معظم رهبری انجام وظیفه کند.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید در تمام فعالیت ها با مقام معظم رهبری هماهنگ بوده و با توجه به اصل قانون اساسی و شرع مقدس به کشور خدمات رسانی کند.

جلیلیان، گرانی، تورم و بیکاری را از جمله مشکلات کنونی کشور دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید در راستای رفع این مشکلات گام برداشته و در رفع آنها تمام نقاط کشور را یکسان و به صورت عادلانه در این راستا گام بردارد.

وی در خصوص شاخصه های رئیس جمهور آینده در مباحث سیاست خارجی گفت: وی باید در این موضوع هماهنگ با سیاست های انقلاب اسلامی و با حفظ تمامیت ارضی، وحدت قوا و یکپارچگی ارضی حرکت کند.

نماینده اسلام آباد غرب گفت: پرهیز از هرگونه جنجال و حاشیه سازی که هم اکنون در کشور وجود دارد از جمله ویژگی های ریاست جمهور انتخابی باید باشد و وی از هر گونه حاشیه پرهیز کند.

جلیلیان گفت: رئیس جمهور آینده باید علاوه بر تسلط بر اوضاع و مطالعه در بخش های مختلف از وجود کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه های مختلف بهره ببرد.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کند.

جلیلیان در پایان مردم کرمانشاه را مردمی ولایتمدار دانست و گفت: این استان برای حفظ و پایداری انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کرده است و مردم این استان چون دیگر نقاط باید به کسانی که در مسیر حفظ این ارزش ها گام برمی دارند و سابقه و پیشینه خوبی دارند رای دهند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد