وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه سفر می کند + برنامه ها

کد خبر: 118010
|
16:13 - 1392/10/18
نسخه چاپی
وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه سفر می کند + برنامه ها
کرمانشاه پنجشنبه ۱۹ دی ماه مقصد دومین سفر استانی وزیر ورزش و جوانان است.
 به گزارش خبرگزای تسنیم از کرمانشاه, محمد گودرزی در دومین سفر استانی خود با حضور در کرمانشاه از از روند احداث ورزشگاه 15هزار نفری کرمانشاه و پروژه‌های دهکده المپیک و شامل ورزشگاه شش هزار نفری ولایت و استخر قهرمانی بازدید می‌کند.

دیدار با روسای هیات‌های ورزشی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و مسئولان سازمان‌های مردم نهاد از دیگر برنامه‌های این سفر است.

حضور در اختتامیه رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جوانان کشور یادواره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه در عصر روز پنج‌شنبه آخرین برنامه کاری وزیر ورزش و جوانان در کرمانشاه است.

در این سفر امیررضا خادم معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و حمید گرشاسبی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های این وزارتخانه نیز حضور دارند.

همچنین هب گزارش خبرنگار غرب علی جلیلیان در اظهاراتی حضور وزیر ورزش وجوانان را جهت پیگیری امور جوانان و همچنین ورزش استان الزامی دانست و ورزش استان کرمانشاه مخصوصا شهرستان اسلام آبادغرب را دارای ظرفیتهای بالقوه ای دانست که نیاز به حمایت و پشتیبانی بیشتری دارد.
 
جلیلیان در ادامه جوانان را سرمایه اصلی یک جامعه خواند و اذعان داشت: در راستای ادای حقوق آنان باید همه کار کرد ونگذاشت که بزهکاری و انحرافات اجتماعی که در کمین جوانان نشسته است زندگی آنان را درنوردد.
 
جلیلیان حمایت قاطع خود را از جوانان خلاق و ورزشکار اسلام آبادغرب را در حضور وزیر ورزش وجوانان اعلام داشت وحضور ایشان را در حوزه خود الزامی دانست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد