استاندار کرمانشاه:

رئیس جمهور بر فعالیت سیاسی احزاب در استان ها تاکید دارد

کد خبر: 118444
|
16:24 - 1392/10/19
نسخه چاپی
رئیس جمهور بر فعالیت سیاسی احزاب در استان ها تاکید دارد
استاندار کرمانشاه گفت: تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر بسترسازی استان‌ها برای فعالیت سیاسی احزاب در چارچوب قانون نیز از دیگر مواردی است که توجه به آن سبب تعمیق ارتباط دولت و احزاب با یکدیگر می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی با اشاره به برگزاری نخستین نشست استانداران سراسر کشور با رئیس‌جمهور اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با حرکت در مسیر ولایت، کوشش مضاعف، بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود جهت رشد و تعالی کشور و غلبه بر کاستی‌ها نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه بررسی مشکلات پیش‌روی استان‌ها در سراسر کشور و تاکیدات رئیس‌جمهوری مبنی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی، فکری و حرکت در چارچوب اعتدال از نقاط برجسته این جلسه بود، خاطر نشان کرد: توجه به حقوق شهروندی، نهادینه کردن تفکر توسعه‌ای در ابعاد مختلف، رعایت عدالت و اعتدال در عرصه‌های گوناگون و همینطور افزایش ارتباط استانداران با لایه‌های مختلف جامعه اعم از جریانات فکری و سیاسی و همینطور اقلیت‌ها از تاکیدات ریاست جمهوری بود که ما نیز با حرکت در این چارچوب برای آبادانی استان حوزه ماموریت خود تلاش می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: تاکید رئیس‌جمهوری مبنی بر بسترسازی استان‌ها برای فعالیت سیاسی احزاب در چارچوب قانون نیز از دیگر مواردی است که توجه به آن سبب تعمیق ارتباط دولت و احزاب با یکدیگر می‌شود.

رضایی بابادی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور درباره حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب از دولت تدبیر و امید در عرصه‌های حساس و مهم بیان کرد: دولت تدبیر و امید و مسئولان منتخب این دولت ولایت‌مدار با حرکت در مسیر ولایت و کوشش مضاعف و بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های موجود بر کاستی‌ها غلبه و برای رشد و تعالی استان‌های تحت ماموریت خود گام‌های بلندی بر می‌دارند.

 وی با اشاره به توجه رئیس‌جمهور به حفظ محیط زیست و کمک برای برون‌رفت از معضلات زیست محیطی گریبانگیر استان‌های کشور تصریح کرد: توجه ویژه و تاکیدات برجسته رئیس‌جمهوری به حل معضلات زیست محیطی که امروزه گریبانگیر اغلب مناطق کشور است نیز باعث تقویت همکاری‌ها و مشارکت هر چه بیشتر استانداران و مسئولان دستگاه‌های مرتبط  با تشکل‌های زیست محیطی و مردم می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان حمایت همه جانبه رئیس‌جمهور از استانداران سراسر کشور این رویکرد را قوت قلب و انگیزه‌ای برای ایجاد مدیریت اثربخش دانست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد