امام جمعه کرمانشاه:

مشکلات کشور با اتکا به قدرت نیروهای داخلی حل می شود

کد خبر: 118675
|
15:36 - 1392/10/20
نسخه چاپی
مشکلات کشور با اتکا به قدرت نیروهای داخلی حل می شود
اسلام آباد خبر:امام جمعه کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگونه مشکلی که در این کشور رخ داده به دست و توان نیروهای داخلی حل شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه, آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: بالاترین مشکلی که این کشور از ابتدای انقلاب به خود دیده جنگ تحمیلی بود که با رشادت‌ها و قدرت دفاعی نیروهای داخلی ضمن حل این مشکل پیروزی رزمندگان اسلام به دست آمد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به قدرت برتر مدیریت داخلی گفت: توجه ویژه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به دانش و توان نیروهای داخلی برکات بسیاری از جمله قدرت برتر ایران در منطقه و جهان را به دنبال داشته است.
 
امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به نیروهای داخلی ایران به دانش هسته‌ای, قدرت موشکی، پهپادها و غیره دست پیدا کرده است حال آنکه بیگانگان هیچ‌گاه اجازه دستیابی به این تکنولوژی‌ها را به ایران اسلامی نمی‌دادند.
 
آیت‌الله علما با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به خودباوری نیروهای ایرانی گفت: مقام معظم رهبری به جوان‌ها, دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فکری اصرار دارند که با اتکا به دانش و قدرت خود قله‌های علم را فتح کنند و در این مسیر چشم امیدی به کمک کشورهای خارجی نداشته باشند.
 
خطیب جمعه کرمانشاه از کارشکنی هفتاد ساله آمریکا علیه ملت ایران خبر داد و افزود: استکبار جهانی در تمام این سال‌ها علیه منافع ملت ایران از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است و این واقعیت به ما یادآوری می‌کند که اعتماد به دشمن در تمام زمینه‌ها از جمله امید به حل مشکلات داخلی بوسیله خارجی‌ها اشتباه است.
 
امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: امروز بر حسب مراودات جهانی و زبان دیپلماسی وزارت امور خارجه با دنیا ارتباط دارد ولی باید از دشمن و لبخند ساختگی او غافل نباشد زیرا دشمن همیشه برای این کشور و ملت دشمن است.
 
آیت‌الله علما با اشاره به جنایات آمریکا در سراسر دنیا گفت: آمریکا امروز داعلیه دفاع از حقوق بشر دارد حال آنکه هر کجا که ترور و جنایتی به وقوع پیوسته است ردپایی از آمریکا به چشم می‌خورد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: چنانچه آمریکا بخواهد داعیه دفاع از حقوق بشر سر بدهد باید ابتدا برای جنایاتی که در عراق, سوریه, فلسطین و سایر کشورها مرتکب شده محاکمه شود و اگر روزی دادگاهی برای بررسی جنایات آمریکا تشکیل شود این کشور در برابر دنیا محکوم است.
 
امام جمعه کرمانشاه با بیان آغاز هفته وحدت در روزهای آتی گفت: هفته وحدت یکی از برکات و نظرات امام راحل (ره) برای وحدت جهان اسلام با محوریت پیامبر اسلام (ص) بود.
 
خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به تلاش غرب در همه زمینه‌ها برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان افزود: در آینده‌ای نه چندان دور همه مسلمانان جهان به یک نقطه می‌رسند و ید واحده خواهند شد.
 
وی بر لزوم جدایی مسلمانان از قدرت‌ها برای وحدت میان خود تاکید کرد و گفت: هفته وحدت نقطه آغازی بر برادری و دوستی میان شیعیان و اهل سنت است تا در حفظ برادری خود بکوشند.
 
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مناسبت 24 دی و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان امام جمعه تهران گفت: در 34 سال پیش مقام معظم رهبری با حکم امام خمینی (ره) به عنوان امام جمعه تهران انتخاب شدند که این حکم از سوی ایشان همچنان حفظ شده است.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد