نائب‌رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه:

کاندیداها مواظب باخت اخلاقی در برابر برد سیاسی باشند

کد خبر: 12347
|
22:07 - 1392/02/28
نسخه چاپی
کاندیداها مواظب باخت اخلاقی در برابر برد سیاسی باشند
برنامه‌های داوطلبان در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی باید قرار گیرد و برد سیاسی نباید موجب باخت اخلاقی داوطلبان شود.

به گزارش اسلام آباد خبر، سعید حیدری‌طیب ظهر امروز در نشست خبری هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: باید تمدن و فرهنگ اصیل کرمانشاهی را به اثبات برسانیم و مردم به دور از هرگونه مسئله قوم‌گرایی به کاندیدای اصلح رأی دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای پیشرفت نظام اسلامی حرکت کنیم، ادامه داد: شایسته است که در بحث شوراها بین احزاب و نخبگان سیاسی آشتی برقرار شود و در کنار آن حضور فعالانه و بابصیرت مردم را داشته باشیم.

 نایب‌رئیس و عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه رقابتی کاندیداها باید در زمینه رقابت کاری باشد و اخلاق‌مداری بهترین رکن تبلیغات است و نباید برای رسیدن به هدف، دست به هر کاری که برخلاف قوانین و مقررات شوراها است زده شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید برد سیاسی موجب باخت اخلاقی کاندیدا و داوطلب شود، افزود: برنامه‌های داوطلبان در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی باید قرار گیرد و هیئت نظارت تا آخرین دقایق به بررسی خود ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی و سکوت در بحث انتخابات خیانتی بزرگ است، ادامه داد: نظامی که در رأس آن ولی‌فقیه وجود دارد، منفعلانه عمل نمی‌کند و با بهترین تفکر انتخاب می‌کند.

حیدری‌طیب با تاکید بر اینکه خرید و فروش آراء تخلف محسوب می‌شود، افزود: همواره در سخت‌ترین شرایط مردم ما حضور داشته‌اند و آن‌چه که به نفع ملت است را انتخاب کرده و خواهند کرد.

منبع : فارس

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد