بابلی:

سناریوهای دشمنان در انتخابات خنثی می شود/مردم آگاه و بابصیرت هستند

کد خبر: 12998
|
19:59 - 1392/02/30
نسخه چاپی
سناریوهای دشمنان در انتخابات خنثی می شود/مردم آگاه و بابصیرت هستند
فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در انتخابات آتی چون دیگر صحنه ها سناریوهای دشمنان خنثی می شود و این نشان از آگاهی و بصیرت این مردم است.
به گزارش اسلام آباد خبر صدرالله بابلی ظهر دوشنبه در همایش "نقش پارک علم و فناوری و مراکز رشد در توسعه" که در محل مجتمع غدیر شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه برگزار شد با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اقدامی خردمندانه، آینده نگر و دور اندیشانه بوده و در آن اهداف بلند مدت و چشم انداز آینده ترسیم شده است.

وی نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب را رهنمودی حکمت ساز دانست و گفت: تحقق این رهنمود و حکت تنها با برنامه ریزی، خرد جمعی و تلاش و کوشش مضاعف میسر است.

بابلی، به کار گیری این رهنمودها را پیش زمینه توسعه و ترقی در سال های آینده دانست و آن را از جمله اهداف بلند مدت تعیین شده توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی در بخش دیگر به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مردم اشاره کرد و گفت: مردم ما همواره در جهت اهداف نظام حرکت کرده و باید به آنان خدمات صادقانه ارائه شود.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: مردم ایران چون سایر صحنه ها در 24 خرداد سال جاری حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد که به وسیله آن سناریوهای غیر منطقی دشمن خنثی می شود و این نشان از آگاهی و بصیرت این مردم است.

وی افزود: در واقع تمام سناریوهای دشمنان با یک سخنرانی رهبر انقلاب به هم ریخته و مردم ولایت مدار نقش تاثیرگذاررهبری را در ایران به اثبات می رسانند.

بابلی ادامه داد: همانگونه که معظم له فرموده اند پیش از اینکه دست اندرکاران انتخاباتی وارد عمل شوند دشمنان کار خود را آغاز کرده لذا ضرورت دارد که در این انتخابات خدمتگزاران به مردم انتخاب شوند و باز هم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، انتخابات مظهر مردم سالاری است.

وی در بخش دیگر به تشریح نقش پارک های علم و فن آوری پرداخت و گفت: در اینجا نیز با استعانت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب شرکت های دانش بنیان موتور حرکت کشور بوده و اقتصاد کشور باید از طریق این شرکت ها ارتقا یابد.

فرماندار اسلام آباد غرب، رسیدن به خودکفایی و استفاده از علوم و فنون در تمام زمینه ها را از اهداف این شرکت ها و مراکز رشد برشمرد و گفت: هم اکنون فعالیت در حوزه تجربی جوابگو نبوده و در بحث مقابله با تحریم ها نقش این مراکز بسیار تاثیر گذار است.

بابلی افزود: هم اکنون نخبگان و تحصیلکردگان زیادی در استان کرمانشاه وجود دارند که باید مورد توجه قرار گرفته و با استفاده بهینه از ایده های آنان اقتصاد را رونق داده و آنان را دلسرد نکنیم.

وی ادامه داد: هم چنین ایران از جمله کشورهای با ظرفیت بالا در منابع طبیعی است که اگر روی آن فکر باشد تبدیل به ثروت خواهند شد.

فرماندار اسلام آبادغرب در پایان، کاهش هزینه، بهره وری و اثر بخشی و تسریع در رشد را از جمله دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فن آوری دانست و گفت: امیدواریم چنین همایش هایی استمرار داشته باشد تا بیش از این شاهد رشد و توسعه اقتصادی در راستای فعالیت این مراکز باشیم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها