رضایی:

اجرای مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه الزامی است

کد خبر: 143940
|
12:26 - 1392/11/29
نسخه چاپی
اجرای مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه الزامی است
استاندار کرمانشاه با الزامی دانستن اجرای مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان،‌ گفت: با جدیت به دنبال تحقق این مهم به منظور رشد جهشی و توسعه پایدار این دیار هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهيم رضايي روز سه شنبه، اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبري به استان در سال 1390 داراي مصوبات ارزشمند و مهمي براي استان بود كه ما خود را ملزم به پيگيري به منظور اجراي اين مصوبات مي دانيم.

وی خاطرنشان کرد: طي چند مدت گذشته تلاش هاي خود را براي اجرا مصوبات سفر معظم له به استان بكار گرفته ايم و از مسئولين و مديران استان خواسته ايم در اين زمينه با قاطعيت و نهايت اهتمام  كوشش کنند.

رضایی افزود: همچنين با مسئولين كشوري نيز در خصوص تسريع در اجراي مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان چندين نشست و جلسه برگزار شده است، زيرا اعتقاد داريم كه اين مصوبات زمينه ساز تحول گسترده در استان است.

استاندار كرمانشاه گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان با هدفمندي و با توجه به شرايط استان تصويب شده اند، لذا هيچ گونه قصور و كوتاهي در اجراي آنها پذيرفتني نيست.

رضايي بابادي تصريح كرد: همواره از مسئولين خواسته ام كه جهت حل مشكلات مردم گام بردارند و وقت خود را وقف خدمت رساني صادقانه و دلسوزانه به مردم استان کنند.

وي گفت: خوشبختانه شرايط لازم و بسترهاي مناسب براي حركت به سمت شكوفايي و توسعه استان فراهم است و با همكاري و هماهنگي بخش خصوصي و سرمايه گذاران مي توانيم شرايط بهتري براي كرمانشاه رقم بزنيم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها