در بازدید فرماندار از دفتر اسلام آباد خبر و پایگاه خبری امید مطرح شد/

اطلاع رسانی و بروز بودن نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد

کد خبر: 144884
|
18:22 - 1392/11/30
نسخه چاپی
اطلاع رسانی و بروز بودن نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد
فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از محل دفتر اسلام آباد خبر و پایگاه خبری امید گفت: امروز اطلاع رسانی و بروز بودن نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد و آگاهی روز افزون مردم و ارتقاء سطح فکری آن مرهون زحمات افرادی است که در عرصه خبر تلاش می کنند.
به گزارش اسلام آباد خبر، عصر روز سه شنبه احد جلیلیان در بازدید سرزده از پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر و پایگاه خبری امید با تقدیر از عملکرد رسانه های مکتوب و مجازی سطح شهرستان اظهار داشت: خبرنگار جهاد گری پرتلاش و انعکاس دهنده دیدگاه های یک جامعه است و بجاست که خبرنگار را مرزبان اندیشه جامعه دانست.
 

فرماندار اسلام آباد غرب افزود: باید مقام خبرنگار را ارج نهاده و تلاشش را ستود چرا که وی پل مستحکم و مطمئنی برای ارتباطی عمیق با مردم است.

وی بیان کرد: خبرنگاری شغل و حرفه نیست بلکه یک هنر در عرصه اطلاع رسانی بموقع به مردم است و خبرنگار با ارسال بموقع اخبار به مردم باعث آرامش و امنیت جامعه می شود.

جلیلیان خاطرنشان کرد: رسانه چشم بینای مردم و زبان گویای آنهاست که می تواند باعث ارتباط موثر تر مسئولین با مردم شود و حفظ امنیت توام با آرامش روحی و روانی یک جامعه مرهون زحمات شبانه روزی خبرنگاران است.

وی بیان کرد: امروز اطلاع رسانی و بروز بودن نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد و آگاهی روز افزون مردم و ارتقاء سطح فکری آن مرهون زحمات افرادی است که در عرصه خبر تلاش می کنند.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: خبرنگاری تلاشی است برای استمرار،تداوم و قوام مردم سالاری دینی در جامعه و ابزار بسیار مهم و مقدسی همچون "قلم " که خداوند سبحان به آن قسم یاد کرده است در دست دارد و برای ایفای رسالت خطیر همواره خصوصیاتی چون شجاعت توام با اعتدال،صداقت و امانتداری را با خود بهمراه دارد.

جلیلیان از زحمات مدیر مسئول اسلام آباد خبر و پایگاه خبری امید بدلیل انعکاس بموقع اخبار شهرستان تشکر کرد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد