در اسلام آبادغرب/

دارندگان کارت بانک های تجارت اسلام آبادغرب موقتا" از ارائه خدمات محروم ماندند

کد خبر: 146495
|
23:10 - 1392/12/02
نسخه چاپی
دارندگان کارت بانک های تجارت اسلام آبادغرب موقتا" از ارائه خدمات محروم ماندند
اسلام آبادخبر: دارندگان کارت بانک های تجارت اسلام آبادغرب بعلت نداشتن نمونه امضاء درسیستم بانک تجارت از ارائه خدمات محروم ماندند و این امر موجب نارضایتی مشتریان این بانک گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر، دارندگان کارت بانک های تجارت اسلام آبادغرب بعلت نداشتن نمونه امضاء درسیستم بانک تجارت از ارائه خدمات محروم ماندند و این امر موجب نارضایتی مشتریان این بانک گردید.

 یکی از مشتریان ناراضی گفت : که از اول صبح در محل بانک تجارت مرکزی اسلام آبادغرب حضور داشتم ، میخواستم مبلغ 8 میلیون تومان از کارت بانک تجارت برداشت نمایم ولی چون مبلغ بالاست باید در داخل شعبه کارت بکشم تا مبلغ مذکور از حسابم کسر شود ولی مسئولین بانک می گویند شما در سیستم بانک نمونه امضاء ندارید و باید فرم جدیدی پر کنید و نمونه امضاء بدهید سپس این نمونه اسکن شود و بهتر است فردا تشریف بیاورید ،چون الآن سیستم ها مشکل دارند و تا این مشکل حل نشود امکان برداشت وجه برای شما وجود ندارد.

یک نفر دیگر از مشتریان که از عصبانیت چهره اش برافروخته شده بود گفت: من رمز قبلی را فراموش کرده ام و میخواهم رمز کارتم را بگیرم ولی تحویلدار بانک می گوید شما در سیستم بانک نمونه امضاء ندارید و باید فرم جدیدی پر کنید و نمونه امضاء بدهید، در صورتیکه در زمان افتتاح حساب هم فرم اطلاعات فردی پر کرده ام و هم نمونه امضاء داده ام .

با پیگیری های خبرنگار اسلام آبادخبر مسئولین هیچ گونه توضیحی برای این مشکل ندادند ولی طی تماس با پشتیانی بانک در سرپرستی استان، تلاش زیادی برای حل شدن مشکل نمودند .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد