استاندار كرمانشاه:

مردم در فتح خرمشهر دوشادوش نيروهاي مسلح ايستادند

کد خبر: 14691
|
19:17 - 1392/03/04
نسخه چاپی
مردم در فتح خرمشهر دوشادوش نيروهاي مسلح ايستادند
استاندار كرمانشاه در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان،گفت: فتح خرمشهر به‌معناي شكست تمام دنياي استكبار بود.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد؛ حجت‌الله دمياد در مراسم صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح استان كرمانشاه كه به‌مناسبت عمليات غرورآفرين بيت‌المقدس و آزادسازي خرمشهر در قرار گاه س‍پاه نبي‌اكرم (ص)كرمانشاه برگزار شد، گفت: همه مردم بايد بدانند در اين روز رزمندگان اسلام چه رشادت‌هايي از خود نشان دادند.

 حجت الله دمياد خاطرنشان كرد: خرمشهر در روزهاي اشغال توسط نيروهاي بعثي، مظلومانه مورد تجاوز قرار گرفت و بسياري از هم‌وطنان ما در آن‌جا به خاك و خون كشيده شدند.

وي ادامه داد: طبق دستور امام خميني (ره)، همه مردم ايران و نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش جمهوري اسلامي ايران در جنگي نابرابر در مقابل دشمن متجاوز بسيج شدند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به اينكه نيروهاي بسيج مردمي دوشادوش نيروهاي مسلح دليرانه ايستادند و به اشغال 587 روزه خرمشهر پايان دادند، افزود: صدام مزدور و نيروهايش بعد از اشغال خرمشهر مغرورانه صحبت از شكست ايران مي‌كردند و با تبليغاتي وسيع اعلام كردند به‌زودي تهران را هم مي‌گيرند.

 حجت الله دمياد تصريح كرد: رهنمودهاي امام خميني (ره) به نيروهاي مسلح و فرمان تشكيل بسيج مردمي از طرف امام (ره)، روحيه تازه‌اي به جبهه‌ها بخشيد و در عمليات بيت‌المقدس مشت محكمي به رژيم بعث عراق و حاميانش زد و قدرت ايمان و اراده الهي مردم ايران را به جهانيان نشان داد.

وي همچنين، انسجام و هم‌بستگي مردم ايران اسلامي و نيروهاي مسلح در عمليات بيت‌المقدس را بي‌نظير توصيف كرد و نوآوري فرماندهان نظامي در تاكتيك جنگي را دليل غافل‌گيري لشگر بعث عراق اعلام كرد.

استاندار كرمانشاه در پايان سخنان خود،اضافه كرد: همگان فتح خرمشهر را ناممكن مي‌دانستند كه با دعاي مردم عملي شد و علت نام‌گذاري عمليات بيت‌المقدس، تقارن اين عمليات با هجوم وحشيانه اسرائيل به فلسطين و جنوب لبنان بود كه اين پيروزي روحيه‌اي عجيب به مردم فلسطين داد.

 شايان ذكر است ،اين مراسم با حضور آيت‌الله علما نماينده ولي فقيه در استان كرمانشاه و امام جمعه كرمانشاه و فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي استان كرمانشاه برگزار شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد