یادواره شهدای پایگاه شهید مدنی روستای کسان برگزار شد

کد خبر: 14711
|
20:17 - 1392/03/04
نسخه چاپی
یادواره شهدای پایگاه شهید مدنی روستای کسان برگزار شد
یادواره شهدای پایگاه شهید مدنی روستای کسان با حضور حجت الاسلام ابطحی و سرهنگ قاسم آبادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ناحیه اسلام‌آبادغرب، مصادف با روز سوم خرداد ماه یادواره یازده شهید گرانقدر پایگاه شهید مدنی حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) سپاه شهرستان اسلام آباد غرب با حضور فرمانده سپاه ناحیه اسلام آباد غرب و امام جمعه شهرستان و با مشارکت حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ناحیه اسلام آباد غرب برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ادامه محمد رستمی فرمانده حوزه مقاومت سید الشهدا (ع) ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ولادت امیر المومنین علی (ع) و سالروز  آزاد سازی خرمشهر  از حجت الاسلام ابطحی امام جمعه شهرستان برای ارائه سخنرانی دعوت کرد.

حجت الاسلام ابطحی ضمن تبریک ولادت امیر المومنین (ع) و سالروز  آزاد سازی خرمشهر گفت:ما باید پاسدار خون شهدا و ایثارگران باشیم و بی انصافی است اگر مادری را ببینیم که عکس فرزندش را که 27 سال پیش شهید یا مفقودالاثر شده است در دست داشته باشد و در ما تأثیر گذار نباشد.

امام جمعه شهرستان ضمن اشاره به انتخابات پیش رو گفت:در دنیای کنونی گرگها دهانشان را باز کرده و منتظر اتفاقات  آینده ایران هستند، اگر اتفاقی در سوریه یا عراق یا کشورهای منطقه می افتد هدف اصلی ایران است. دشمنان روز به روز  عرصه را بر ایران تنگ میکنند و این مردم هستند که باید با حضور خود در پای صندوق های رأی مشتی بر دهان دشمنان این مرز و بوم بزنند.

ایشان ضمن اشاره به اتفاقات سال 88 گفت:دشمنان نتوانستند در آن سال عزت و حرمت مردم ایران را پایمال کنند و اکنون نیز با هوشیاری مردم این اتفاق نمی افتد.

ابطحی در ادامه با تشریح وظایف مسئولین گفت:دولت آینده باید به فکر پیشرفت مملکت و رفاه مردم باشد. اگر مردم ببینند مسئولین اعم از شهردار، فرماندار، شورای شهر و دیگر نهاد ها به فکر خود و زد وبندهای سیاسی هستند بدبین میشوند ولی اگر ببینند که مسئولین کمر به همت بسته و مشغول خدمت به مردم هستند نسبت به آینده امیدوار میشوند.

وی در باب انتخابات شورا ها گفت:شورای شهر مغز متفکر شهر است و فرمانداری مجری شهر، مسئولین زیر دست نیز باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند.مردم به افرادی رأی می دهند که دیانتشان و امانت داریشان نزد مردم محرز شده باشد.

در پایان مراسم از مسئولین و دست اندرکاران پایگاه شهید مدنی کسان و حوزه مقاومت سیدالشهداء و خانواده معظم شهدا که در این مراسم شرکت کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد