گزارش/

جزئیات سفر ۳ روزه رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه

کد خبر: 148776
|
15:07 - 1392/12/05
نسخه چاپی
جزئیات سفر ۳ روزه رئیس قوه قضائیه به کرمانشاه
اسلام آبادخبر: در خلال سفر سه روزه رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه ، معاون اداری و مالی قوه قضاییه در شهرستان اسلام‌آباد غرب حضور پیدا می‌کند.

 

 

به گزارشاسلام آبادخبربه نقل از تسنیم، آیت‌الله آملی لاریجانی در این سفر 3 روزه به کرمانشاه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نخبگان، روحانیون، قضات و کارکنان دستگاه قضا در استان کرمانشاه دیدار دارد و شورای اداری استان کرمانشاه نیز با حضور وی تشکیل جلسه می‌دهد.

هشتم اسفندماه در آخرین روز سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمانشاه با حضور وی و هیئت عالی قضایی نشست بررسی مسائل و مشکلات دستگاه قضایی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

نمایندگان رئیس قوه قضائیه در این سفر با حضور در مساجد شهر کرمانشاه به دیدار با عموم مردم می‌پردازند که این دیدارها پس از اقامه نماز مغرب و عشا در روز سه‌شنبه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام صدیقی مشاور عالی رئیس قوه قضائیه در مسجد جامع، حجت‌الاسلام شفیعی دادستان انتظامی قضات در مسجد حاج شهبازخان، حجت‌الاسلام رازینی معاون حقوقی قوه قضائیه در مسجد آیت‌الله بروجردی، حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در مسجد حضرت زینب (ص)، حجت‌الاسلام بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در مسجد جامع شافعی، حجت‌الاسلام شهریاری رئیس مرکز آمار قوه قضائیه در مسجد امیرالمومنین (ع) و حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عدالت اداری در مسجد چهارمین شهید محراب با عموم مردم دیدار می‌کنند.

در این سفر سه روزه نمایندگان ویژه رئیس قوه قضائیه با حضور در شهرستان‌های استان کرمانشاه ضمن دیدار با قضات دادگستری شهرستان‌ها و حضور در شورای اداری هر شهرستان به بررسی فعالیت‌های دستگاه قضایی در سیزده شهرستان کرمانشاه می‌پردازند که این بازدیدها در روز دوم سفر انجام می‌شود.

معاون اداری و مالی قوه قضاییه در شهرستان اسلام‌آباد غرب،معاون قضایی قوه قضائیه در شهرستان گیلانغرب، معاون فرهنگی قوه قضائیه در شهرستان کنگاور، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی در شهرستان پاوه، معاون حقوقی قوه قضائیه در شهرستان سرپل‌ذهاب، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در شهرستان قصرشیرین، رئیس دیوان عدالت اداری در شهرستان سنقروکلیایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در شهرستان صحنه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شهرستان ثلاث باباجانی، بازرس ویژه قوه قضائیه در شهرستان‌های روانسر و جوانرود و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان دالاهو حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام /

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد