بالگرد حامل رییس جمهور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد

کد خبر: 17778
|
15:43 - 1392/03/12
نسخه چاپی
بالگرد حامل رییس جمهور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد
بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی، صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد. این حادثه در ارتفاعات البرز رخ داد. بالگرد سانحه دیده در محل حادثه زمینگیر شده است.
بالگرد حامل احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی، صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.
    
به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از «تابناک»  بالگرد حامل دکتر احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی، صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.
 
در جریان این حادثه که پیش از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد، خوشبختانه به لطف و مدد الهی و دعای خیر مردم، هیچ ‌گونه آسیبی به رییس‌جمهور و همراهانش نرسید و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمین بنشاند.
 
بر پایه این گزارش، رییس‌جمهور پس از این واقعه ضمن افتتاح بزرگترین تونل جاده‌ای کشور، دستور آغاز عملیات اجرایی سه پروژه جاده‌ای کشور را صادر کرد و ‌زمینی راهی تهران شد.
 
رییس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل هستند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات ‌بازسازی در محل حادثه زمینگیر شده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد