اسلام آباد غرق در ریزگرد ها / شعار تبلیغاتی لوث شده حذف ریزگردها در انتخابات ریاست جمهوری

کد خبر: 17857
|
19:38 - 1392/03/12
نسخه چاپی
اسلام آباد غرق در ریزگرد ها / شعار تبلیغاتی لوث شده حذف ریزگردها در انتخابات ریاست جمهوری
از صبح امروز فضای اسلام آباد مملو از ریزگرد هایی است که سالیان درازی است مردم این شهرستان را آزار می دهد.
از صبح امروز فضای اسلام آباد مملو از ریزگزد هایی است که سالیان درازی است مردم این شهرستان را آزار می دهد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر از صبح امروز هوای شهرستان اسلام آباد غرب و برخی دیگر از نقاط استان همچون سال های قبل دچار پدیده گرد و غبار شدند و بصورت محسوس و بدون نیاز به هیچ گونه محاسبات علمی مشهود بود که آلودگی هوا چندین برابر حد استاندارد است و این معضل که سالیان درازی است با شروع فصل گرما مردم اسلام آباد را آزار می دهد باز هم مهمان ناخوانده مردم شهرستان اسلام آباد غرب شد.
هر چند که این وضعیت تنها مربوط  به شهر اسلام آباد و استان کرمانشاه نیست و حداقل 4 استان درگیر آن می باشند ولیکن هنوز مسئولین استانی و کشوری هیچ تدبیری برای مهار ورود ریزگرد ها به داخل کشور نیاندیشیده اند.
نکته جالب توجه و قابل تامل این است که در دوره های انتخابات ریاست جمهوری سالیان اخیر نیز وعده های مطرح شده بر روی کاغذ و غیر عملیاتی در رابطه با مهار کردن این معضل مطرح می شود اما متاسفانه تجربه ثابت کرده است که از این معضل جدی و مسئله ساز فقط به عنوان یک شعار تبلیغاتی سو استفاده می شود و مردم شهرستان از آن به عنوان یک شعار تبلیغاتی لوث شده یاد می کنند.
اداره هواشناسی استان کرمانشاه در گزارشی اعلام کرده است که میزان وجود ریزگرد ها در ساعات انتهایی امروز کم می شود. امیدواریم حداقل به جهت حفظ سلامت شهروندان استان های درگیر با این پدیده، در آینده نزدیک مسئولین تمهیدات لازم را برای مبارزه و یا حداقل کاسته شدن از میزان این نوع آلودگی در نظر بگیرند تا از آسیب های جدی به افراد ناتوان، خردسالان و بیمار جلوگیری به عمل آید.
 
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد