معرفی منتخبین مردم اسلام آباد در انتخابات شورای شهر

کد خبر: 22687
|
14:36 - 1392/03/26
نسخه چاپی
معرفی منتخبین مردم اسلام آباد در انتخابات شورای شهر
با اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب نه نفر اصلی اعضای شورای شهر آینده مشخص شدند.
به گزارش اسلام آباد خبر نتیجه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در ساعت 5 بعد از ظهر دیروز پایان یافت.بر همین اساس نه نفر اعضای شورای شهر اسلام آباد غرب مشخص شدند که قصد داریم به معرفی هر یک از آنها بپردازیم .
 
پرویز رزم دیده:

پرویز رزم دیده در سال 1347 در روستای سوران علیا از توابع بخش مرکزی اسلام آبادغرب به دنیا آمد. تحصیلات مقطع ابتدایی را در روستای محل زادگاهش به اتمام رساند و تحصیلات مقاطع راهنمایی و دبیرستان را در شهر اسلام آبادغرب گذراند.

در سال 1378 در اولین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سلام آبادغرب کاندیدا شد و موفق به عضویت در اولین دوره شورای شهرستان اسلام آباد غرب شد. در دوره های دوم و سوم نیز در انتخابات شورای شهر شرکت نمود و در دوره سوم با حداکثر آرا به عنوان نفر اول انتخاب شد او در ابتدا تحصیلات عالی خود را در رشته معماری شروع کرد و موفق به اخذ مدرک کاردانی معمار شد سپس با تغییر رشته شروع به تحصیل در رشته حقوق نمود و موفق به اخذ مدرک کارشناسی حقوق گردید و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است.

 

حمید شهبازی:

حمید شهبازی اهل روستای سیاه سیاه حبیب  درسال 1364 در اسلام آباد غرب متولد شد .او تحصیلات ابتدائی و راهنمائی خود را در روستای مزبور به پایان رساند و سپس جهت ادامه تحصیل وارد هنرستان فنی و حرفه ای شهید چمران شد . سپس مدرک کاردانی را در دانشکده فنی و حرفه ای کرمانشاه اخذ و برای اخذ مدرک کارشناسی به دانشگاه آزاد رفت . وی پس از گذراندن دوران تحصیلات کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد گرایش عمران گرایش سازه وارد دانشگاه آزاد تهران شد و در حال حاضر استاد دانشگاه آزاد اسلام آباد و همچنین عضو سازمان نظام مهندسی است .

 

قدرت خوشنام:


قدرت خوشنام متولد 1348 و اصالتاً اهل روستای سیاه سیاه کیخسروی می باشد .وی  پس از پایان تحصیلات مقطع راهنمایی وارد دبیرستان کاشانی شهر اسلام آباد شد و در سال دوم دبیرستان شروع به تحصیل در رشته تجربی نمود ، سپس موفق به اخذ مدرک کاردانی امور تربیتی شد و بعد از آن مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم تربیتی اخذ نمود . علاقه فراوان وی به ورزش باعث شد تا با رتبه 78 در رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران پذیرفته شود ولی بنا به مشکلات شخصی مراحل تحصیل رشته تربیت بدنی را در دانشگاه رازی گذراند . وی در دومین دوره شورای شهر به عضویت شورا در آمد و 2 سال بعنوان رئیس شورا فعالیت نمود . ایشان هم اکنون دبیر دبیرستانهای اسلام آباد غرب می باشند و موسس مدرسه فوتبال در شهرستان است .همچنین رئیس هیئت کوهنوردی آموزش و پرورش اسلام آباد غرب و رئیس هیئت ورزش های بومی ، محلی و سنتی تربیت بدنی شهرستان از دیگر سوابق کاری نامبرد می باشد .

مرزبان بخشم:

مرزبان بخشم 26 ساله و اهل اسلام آباد و محله شهرستانی است . وی وکیل دادگستری بوده و دستی بر قلم نیز دارد. ایشان تحصیلات ابتدائی خود را در دبستان سعدی ، راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان را در مدرسه شهید صدوقی و در رشته ادبیات و علوم انسانی در شهر اسلام آباد غرب گذراند.سپس وی در مقطع کاشناسی دانشگاه پیام نور واحد اسلام آباد غرب پذیرفته شد و موفق به اخذ مدرک خود در این مقطع شد و در حال حاضر ایشان دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رشت می باشند .

مجتبی عبدی:

مجتبی عبدی اهل اسلام آباد و روستای چشمه سنگی است و متولد 1354 می باشد و در حال حاضر دبیر دبیرستان های شهرستان اسلام آباد غرب است .وی سابقه عضویت در شورا در دوره های دوم و سوم را دارد و در دوره دوم 2 سال و دوره سوم 1 سال رئیس شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب بوده است .وی تحصیلات خودرا در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهر اسلام آباد سپری کرده و هم اکنون دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی از دانشگاه شهید چمران اهواز است .

 
شهرام مرادی:

شهرام مرادی متولد 1358 و اهل روستای بیگزاده می باشد . او در دوران تحصیل در مقطع ابتدائی در مدرسه بعثت ، در مقطع راهنمائی در مدرسه توحید و در مقطع دبیرستان در هنرستان شهید چمران و در رشته برق مشغول به تحصیل بوده است. وی مدرک کاردانی خود را از آموزشکده فنی و حرفه ای کرمانشاه اخذ و مدرک کارشناسی را در دانشگاه آزاد اسلام آباد و در رشته الکترونیک اخذ نموده است .وی همچنین دارای مدرک معادل کارشناسی برق قدرت است. ایشان در حال حاضر مدیر عامل مسکن مهر ، مدیر مجتمع فنی ابتکار وبصورت افتخاری نیز رئیس هئیت اسکیت شهرستان می باشد.از دیگر سوابق اجرائی وی تدریس در مراکز آموزش فنی و حرفه ای است و تا بحال موفق به کسب رتبه دوم در سال 90 و رتبه سوم در سال 89 در رابطه به تعاونی های مسکن شده اند که این عناوین در کتاب تعاونی های مسکن نیز به ثبت رسیده است .
 
 
نورالدین زارعی:

نورالدین زارعی منولد 1352 و اصالتاً اهل روستای چقاجنگه علیا می باشد.وی تمامی دوران تحصیلات خود را تا قبل از ورود به دانشگاه در اسلام آباد گذرانده و سپسدر سال 1371 در رشته مهندسی عمران با رتبه سوم جهت تحصیل در دانشگاه رازی پذیرفته میشود ، سپس وی با رتبه دوم وارد فاز تحصیلات تکمیلی شده و موفق به اخذ مدرک مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران گرایش ژئوتکنیک از دانشگاه بوعلی سینا می گردد . ایشان از اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد واحد اسلام آباد غرب می باشند و سابقه ندریس در سایر دانشگاه های شهرستان را نیز در کارنامه خود دارند . وی در زمینه پژوهش نیز یکی از فعالان این عرضه می باشند که مقالات فراوانی از ایشان در نشریات معتبر به چاپ رسیده است . سوابق اجرائی مهندس زارعی فراوان بوده و همواره در سطح معاون و رئیس فعالیت داشته اند.  مهمترین اهداف ایشان از کاندیداتوری در شورای شهر توزیع اعتبارات عمرانی و .. بطور عادلانه ،  برنامه ریزی در جهت تعامل بیشتر مردم وارتباط نزدیک با شورای اسلامی ، مطالعه ، طراحی و اجرای پروژه های زیبا سازی، نما و مبلمان شهری ، افزایش نظارتهای فنی برای ارتقاء کیفیت کارهای عمرانی و جلوگیری از دوباره کاری ها و پیگیری ساماندهی و تکمیل پروژه نهر ارمنی و رودخانه شهر  بوده که امیدواریم با انتخاب ایشان این اهداف محقق شود .


مهدی پرویزی:

مهدی پرویزی  زاده اسلام آباد و دارای 30 سال سن می باشد.وی در حال حاضر بعنوان مدرس در دانشگگاه علمی و کاربردی امام رضا (ع) شهرستان اسلام اباد غرب مشغول تدریس است و همزمان مسئولیت معاونت پژوهشی دانشگاه را  نیز بر عهده دارد . ایشان دارای مدرک فوق لیسانس حسایداری از دانشگاه آزاد بروجرد هستند .
 
کیومرث ظهرابی:
 
کیومرث ظهرابی در بهار سال 1342 در روستای باسکله درانبار در یک خانواده مذهبی متولد شد.او تحصیلات ابتدائی  را در زادگاهش گذراند و مجبور شد تا برای ادامه تحصیل در مقاطع راهنمائی و دبیرستان به شهر اسلام آباد غرب عزیمت نماید.دوران تحصیل دبیرستان نامبرده مصادف با پیروزی انقلاب بود که وی نیز در کنار افرادی چون شهید هدایت مرادی در اعتراض به حکومت ستم شاهی حضور داشت . با شروع جنگ تحمیلی به جبهه رفت در در سال 62 مجروح گردید و در سال 1364 به عضویت بنیاد شهید در آمد و در آنجا مشغول خدمت شد.
ایشان در سال 1383 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته مدیریت شد و هم اکنون نیز از اعضای شورای شهر اسلام آباد غرب می باشد . وی با شعار از همین حالا شروع کنیم وارد میدان انتخابات شد و موفق به جذب آراء مردم در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اسلام آباد گردید. از اهداف و برنامه های نامبرده می توان به پیگیری احداث فرهنگ سرا ، تلاش در جهت مدرنیزه کردن جمع آوری زباله ، پیگیری ایجاد باغ پرندگان ،بهسازی پارک های سطح شهر و پیگیری تاسیس کلوپ ورزشی اشاره نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها