علی جلیلیان:

ملت ايران با حضور پرشور در انتخابات حماسه اي جاودان خلق كردند

کد خبر: 22899
|
00:49 - 1392/03/27
نسخه چاپی
ملت ايران با حضور پرشور در انتخابات حماسه اي جاودان خلق كردند
بايد از مردم ولايتمدار و غيرتمند ايران اسلامي قدرداني كرد كه با حضور بسيار پرشور و آگاهانه خود پاي صندق هاي راي، باعث افزايش اقتدار كشورمان در ابعاد بين المللي شدند.

علي جليليان شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: بايد از مردم ولايتمدار و غيرتمند ايران اسلامي قدرداني كرد كه با حضور بسيار پرشور و آگاهانه خود پاي صندق هاي راي، باعث افزايش اقتدار كشورمان در ابعاد بين المللي شدند. 
وي افزود: در حالي كه چشم تمام دنيا امروز به ايران و انتخابات آن دوخته شده بود و دشمنان آرزو داشتند كه شاهد انتخاباتي كم رونق و با حداقل مشاركت مردمي باشند اما ملت بزرگ ايران با حضور مثال زدني خود، درس بزرگي به مخالفان و دشمنان انقلاب دادند. 
جليليان با بيان اينكه حضور پرصلابت مردم درس هاي زيادي براي دشمنان به همراه داشت، خاطرنشان كرد: امروز باز هم به تمام بدخواهان نظام ثابت شد كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران، مردمي ترين انقلاب و نظام در دنياست كه هيچ ترفندي نمي تواند عشق و اعتقاد به اين انقلاب الهي را از مردم بگيرد. 
عضو كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي، همچنين با توصيه به نامزدهاي رياست جمهوري مبني بر پذيرش نتايج انتخابات، گفت: آن ها كه خود را در حد و اندازه يك رييس جمهور مي بينند بايد با تمكين به قانون، نتيجه انتخابات را پذيرفته و همكاري لازم با فرد منتخب را براي پيشرفت و توسعه هرچه بيشتر كشور به كار گيرند. 
وي با بيان اينكه برنده واقعي انتخابات مردم ايران هستند، حضور پرشور و كم نظير آنان را موجب استحكام پايه هاي نظام و انقلاب دانست. 
رييس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا تاكنون تخلفي كه منجر به ابطال صندوق انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شود، صورت گرفته است، پاسخ منفي داد. 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد