تبریک مهرعلیزاده به دکتر روحانی

کد خبر: 23057
|
13:51 - 1392/03/27
نسخه چاپی
رئیس سابق سازمان تربیت بدنی در پیامی پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را تبریک گفت.

 

محسن مهرعلیزاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات با صدور بیانیه‌ای خلق حماسه سیاسی توسط ملت ایران و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را تبریک گفت.

دی این بیانیه آمده است: خلق حماسه باشکوه ملت شریف ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در ۲۴ خرداد ماه جاری یکبار دیگر، حماسه سیاسی بدلیل آنها را در تحکیم و استمرار مردم سالاری دینی، به رخ جهانیان کشاند.

ملت عزیز ایران؛ با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات اخیر، نشان دادند که از شعور بالای دینی و مدنی، در سطح جهان برخوردارند و با دقت و فهم سیاسی- اجتماعی خود، به سرنوشتی پرامید و سراسر اثربخش می اندیشند و به روابط پرنشاط اخلاق محور و زندگی مسالمت آمیز و معتدل در سطوح ملی و بین المللی پایبندند.

ملت ایران یکبار دیگر، بامشارکت وصف ناپذیر، رئیس جمهور دلخواه خود را برگزیدند و صد البته چنین ملتی شایسته تقدیر و سپاس اند و شایستگی آن را دارند که مصداق امت پسندیده قرآن کریم باشند و بعنوان ملت و امتی وسط الگوی جهانیان معرفی گردند.

اینجانب که همه هویت و عزت خود را مدیون ایمان و اخلاق و پایمردی و ایثارگری ملت غیور ایران میدانم، درود و سلام و تهنیت خود را نثار ملت عزیز ایران کرده و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه برادران عزیزم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی و ایثار و فداکاری جناب آقای دکتر عارف و با تبریک به رئیس جمهوری منتخب، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی و آرزوی توفیق ایشان در خدمت به کشور و ملت، امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و بکارگیری توصیه های مقام معظم رهبری و هموار نمودن مسیر توسعه عقلانیت و خردورزی و تقویت اصل اعتدال و میانه روی بتوانند با ایجاد وحدت و یکدلی در میان همه اقشار و استفاده از همه ظرفیت های موجود کشور، ایران و ایرانی را به قله عزت و اقتدار و رفاه و آسایش و مودت رسانده و شیرینی این حماسه سیاسی را با ایجاد زمینه های خلق حماسه اقتصادی، برکام ملت بزرگ ایران مستدام نمایند. انشاالله.

منبع: ایلنا

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد