فرماندار اسلام آباد خبر داد:

دریافت شبکه دیجیتال در اسلام اباد غرب محقق شد

کد خبر: 23245
|
21:00 - 1392/03/27
نسخه چاپی
دریافت شبکه دیجیتال در اسلام اباد غرب محقق شد
قابلیت دریافت 20 شبکه تلویزیونی ملی و 20شبکه رادیویی دیجیتال در اسلام آباد غرب محقق شد.
 

به گزارش اسلام آباد خبر صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر گفت:در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه ایشان بر راه اندازی شبکه های دیجیتال در سراسر استان تاکید موکد داشتند و اعتبار لازم برای انجام این کار در همان هنگام به تصویب رسید که به لطف خدا و با همت مسئولین شهرستان و تلاش های صدا و سیمای استان موفق شدیم دریافت شبکه های دیجیتال در شهرستان اسلام آباد را تحقق ببخشیم .

صدراله بابلی گفت: فناوری دریافت شبکه های دیجیتال دسترسی مردم به 20 شبکه تلویزیونی ملی و 20 شبکه رادیویی را فراهم می کند و امیدواریم مردم خوب شهرستان حداکثر استفاده را از وجود این فناوری در شهرستان ببرند .

وی افزود: در شرایط فعلی که دشمنان ما تمام توان خود را با استفاده از ابزارهای گسترده از جمله ماهواره در جهت تخریب فرهنگ و هویت دینی ما بکار گرفته اند ، راه اندازی شبکه دیجیتال در مقابله با چنین ابزاری بسیار مفید است و اتفاقی میمون و مبارک است.
 
ایشان درباره نحوه استفاده از فناوری دیجیتال گفت: هر یک از خانواده ها که قصد استفاده از این فناوری را دارند با خرید یک دستگاه گیرنده دیجیتال که قیمت آن نیزبسیار پایین است می توانند از مزایای شبکه های دیجیتال بهره ببرند.
 
ایشان در پایان ضمن تشکر از حضور مردم  اسلام آباد  در انتخابات  افزود: بعد از وقوع حماسه سیاسی تمامی مسئولین باید تلاش های خود را معطوف به تحقق حماسه اقتصادی نمایند که انشاء الله با تلاش مسئولین و همکاری مردم حماسه اقتصادی نیر محقق می شود .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد