فرماندار اسلام آباد غرب:

برگزاری جشن ولادت ائمه (ع) نشان ارادت مردم به اهل بیت (ع) است/بیداری اسلامی مطمئناْ از نشانه های ظهور است

کد خبر: 26808
|
22:24 - 1392/04/04
نسخه چاپی
برگزاری جشن ولادت ائمه (ع) نشان ارادت مردم به اهل بیت (ع) است/بیداری اسلامی مطمئناْ از نشانه های ظهور است
برگزاری جشن ولادت ائمه (ع) نشان از ارادت مردم به اهل بیت (ع) دارد و ایستگاه های صلواتی نیز در شهر دائر شده و سطح شهر نیز توسط شهرداری تزئین شده است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ؛ فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب با تبریک ولادت با سعادت حضرت حجت (عج) گفت: بحدالله امسال در شهرستان اسلام آباد غرب راهکار های مناسبی جهت برگزاری عید نیمه شعبان با حضور متولیان امر اندیشیده شد و قرار است که برگزاری این مراسم تنها معطوف به یک نقطه شهر نشود و ظرف امروز و فردا در اغلب نقاط شهر از جمله شهرک جهاد٬ فرهنگیان٬محله کارخانه قند و دیگر محلات شهر بصورت خودجوش و مردم محور مراسماتی برگزار شود .
صدراله بابلی افزود : برگزاری جشن ولادت ائمه (ع) نشان از ارادت مردم به اهل بیت (ع) دارد و ایستگاه های صلواتی دائر شده  و سطح شهر نیز با توسط شهرداری تزئین شده است .
وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که عملکرد شهرداری شهرستان در تزئین شهر جهت مناسبت های مختلف ضعیف است گفت: ما نیز از عملکرد شهرداری راضی نیستیم و تذکرات لازم عنوان شده ولیکن تلاشهای زیادی نیز در این جهت صورت گرفته و نباید نادیده گرفته شود و  وضعیت کنونی شهر بهتر از قبل بود ولی باید بسیار بهتر شود و ما انتظار داریم که دیگر متولیان امر و حتی بازار در راستای برگزاری با شکوه تر برگزار شدن جشن ولادت ائمه (ع) به شهرداری کمک کنند چرا که برگزاری این جشن ها فرصت خوبی برای نزدیکی به معارف اهل بیت (ع) است.
ایشان در پایان ضمن دعا جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) گفت: نشانه های ظهور بسیار است و تعدادی از این نشانه ها محقق شده اند و موضوع بیداری اسلامی یکی از نشانه های ظهور حضرت حجت (عج) است .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد