جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب:

دشمن در پی اختلاف افکنی میان مردم است/هیچ اختلافی در بین شیعه، سنی و اهل حق در منطقه نیست

کد خبر: 306056
|
17:43 - 1399/06/04
نسخه چاپی
دشمن در پی اختلاف افکنی میان مردم است/هیچ اختلافی در بین شیعه، سنی و اهل حق در منطقه نیست
جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم(ص) در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب گفت: دشمن در پی اختلاف افکنی میان قبایل و مذاهب مختلف است، الحمدلله هیچ اختلافی در بین شیعه، سنی و اهل حق در منطقه نیست و مردم با وجود تمام مشکلات و کمبودها پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

سردار مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در جمع بسیجیان اسلام آبادغرب  با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: مهمان نوازی مردم اسلام آبادغرب در جنگ زبانزد خاص و عام است و رشادت های جوانان این شهر در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است، گردان خط شکن حمزه در تیپ نبی اکرم(ص) در دوران دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان و ازخودگذشتگی مردم شهرستان برای نظام و انقلاب است.

 

 

وی افزود: الحمدلله نیروهای نظامی و بسیجیان ما هوشیار و آماده هستند و تحرکات دشمن را رصد نموده و هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه می کنند.


 
 

 جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این روزها  دشمن تلاش مذبوحانه ای  دارد  که از طریق رسانه ها  و فضای مجازی تفرقه افکنی نماید و با این روش می خواهد بخشی از شکست های پی در پی خود را جبران نماید  اما  به لطف خداوند و  تدابیر  حکیمانه  فرمانده  کل قوا  و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروهای مسلح ما، دشمن نتوانسته نقشه های پلید خود را عملی کند.

 

 

وی افزود: متاسفانه با وجود این تحریم های  ظالمانه به کشور تحمیل شده  و مشکلات زیادی برای مردم ما با شرایط سخت  به وجود آمده  قبول داریم  تعداد دی از عزیزان با شرایط سخت زندگی را می گذرانند اما  در این شرایط سخت هم وفادار مانده اند، دشمن در پی اختلاف افکنی میان قبایل و مذاهب مختلف است، الحمدلله هیچ اختلافی در بین شیعه، سنی و اهل حق در منطقه نیست و مردم با وجود تمام مشکلات و کمبودها پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

 

سردار مرادی گفت: متاسفانه برخی بی تدبیری ها در کشور ما مشاهده می شود،  اما به مدد الهی بر اساس  رهنمودهای  مقام معظم رهبری  از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد