اختصاصی اسلام آباد خبر /

چاله هائی ای که بدون سرپوش رها شده اند/شهرداری ، آبفا و اداره گاز مشکلات را پیگیری کنند

کد خبر: 35112
|
20:43 - 1392/04/23
نسخه چاپی
چاله هائی ای که بدون سرپوش رها شده اند/شهرداری ، آبفا و اداره گاز مشکلات را پیگیری کنند
شهر اسلام آباد از مشکلات نادری رنج می برد که نشان از ضعف های عمرانی و مدیریت شهری ، جدای از ضعف های فرهنگی شهرستان دارد...
شهر اسلام آباد از مشکلات نادری رنج می برد که نشان از  ضعف های عمرانی و مدیریت شهری ، جدای از ضعف های فرهنگی شهرستان دارد لذا اسلام آباد خبر وظیفه خود می داند که در راستای مسئولیت خطیر رسانه ای که بر عهده دارد مشکلات شهرستان را رصد و از مسئولین مربوطه پاسخ مناسب را طلب نماید .

یکی از مشکلات محسوس و ملموس شهر اسلام آباد چاله بدون سرپوش خطرسازی است که در مرکزیت شهر و در اصلی ترین خیایان شهر  روبه روی بانک ملی مرکزی نرسیده به میدان امام (ره) بدون توجه دست اندرکاران امر همانگونه رها شده اند و باعث آسیب های فراوان به خودروها و بعضاً افراد می شود .
 
 
 
 

بسی جای تعجب و سوال است که مشکلی که به راحتی قابل حل است ، چرا مدت مدیدی است شهروندان اسلام آبادی را رنج می دهد ، آیا مسئولی دل سوز در شهرستان وجود ندارد که مشکلات پیش پا افتاده این چنینی را حل نماید ، یا از وجود این مشکلات در سطح شهر بی خبر هستند و یا دستگاه های مسئول وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند .

جهت دریافت پاسخ مناسب به سراغ صادق باقری شهردار اسلام آباد رفتیم ،  و از وی سوال کردیم علت وجود این مشکل در اصلی ترین معبر و خیابان شهرستان چیست که وی گفت: چاله موصوف مربوطه به اداره گاز شهرستان است و وظیفه آنهاست که در این زمینه نسبت به رفع مشکل اقدام نمایند.

وی ادامه داد: حتی چندین مرتبه بصورت کتبی با اداره گاز و در موارد مربوط به آبفا با  آب و فاضلاب مکاتباتی  بعمل آمده و درخواست شده که نسبت به رفع چنین مشکلاتی اقدام شود ولیکن هنوز اقدام مقتضی از سوی این ادارات صورت نپذیرفته است.

باقری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مردم با دیدن چنین مشکلاتی ناخودآگاه ذهنشان به این سمت که شهرداری مدیریت صحیحی در شهر ندارد ، سوق داده می شود گفت: متاسفانه این قضیه درست است و مردم شهرداری را مسئول برطرف سازی این مشکلات می دانند ولیکن مسئول رفع این مشکل  اداره گاز شهرستان است و حتی در درب تالار شهرداری نیز چنین چاله هائی که آنها هم نیز مربوط به ادارات آبفا و گاز هستند ، وجود دارد .

وی به موضوع سرقت درب چاله های مزبور نیز اشاره و گفت: شاید یکی از عواملی که باعث شده که اقدامی در جهت رفع این مشکلات نشود سرقت درپوش چاله های گاز و فاضلاب باشد .

در همین رابطه گفتگویی تلفنی با اسدی رئیس اداره گاز اسلام اباد برقرار کردیم و علت نپوشاندن چاله موصوف را از وی جویا شدیم که ایشان اظهار داشت: چاله مزبور مربوط به شیر اصلی گاز در سطح شهرستان می باشد که همواره اداره گاز نسبت به پوشاندن ان اقدام نموده است اما متاسفانه پس از نصب درب روی چاله ، درپوش مورد سرقت قرار گرفته است.

وی ادامه داد:اداره گاز هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام خواهد کرد.

اسلام آباد خبر ضمن تشکر از شهردار اسلام آباد و رئیس اداره گاز شهرستان به سبب پاسخگوئی در این زمینه خواستار پیگیری چنین مشکلاتی از ناحیه شهرداری ، اداره گاز و آبفا شهرستان است .
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها