شعبانی:

رویه دولت منتخب پرهیز از بی اخلاقی سیاسی است

کد خبر: 36748
|
15:39 - 1392/04/26
نسخه چاپی
رویه دولت منتخب پرهیز از بی اخلاقی سیاسی است
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه گفت: رویه دولت تدبیر و امید مبتنی بر اخلاق مداری و حفظ کرامت انسانی است.
 رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه گفت: رویه دولت تدبیر و امید مبتنی بر اخلاق مداری و حفظ کرامت انسانی است.
 
به گزارش ایسنا، محمدرضا شعبانی، افزود: همان گونه که رئیس جمهور منتخب در مناظره های تلویزیونی و ویژه برنامه های انتخاباتی مطرح نمودند، رویه  دولت منتخب پرهیز از بی اخلاقی سیاسی و جلوگیری از گسترش فرهنگ غلط تهمت و افترا به سرمایه های نظام است و با جدیت حفظ کرامت انسانی را در جامعه پیگیری خواهد کرد.
 
عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال کشور در ادامه با اشاره به اثرات مخرب تهمت، افترا و دروغ بستن به سرمایه های انسانی، افزود: متاسفانه امروزه شاهد شکل گیری فضای بسیار مخربی علیه مدیران و سرمایه های مدیریتی کشور هستیم و همزمان با گمانه زنی دولت یازدهم برای تشکیل کابینه، فضای تخریب علیه کاندیداهای کابینه شکل گرفته که این موضوع بیشتر در رسانه های مجازی به چشم می آید .
 
وی یادآور شد: علی رغم تاکید رئیس جمهور منتخب مبنی بر پرهیز از گمانه زنی رسانه ای در خصوص کابینه، این روزها شاهد هستیم که نه تنها گمانه زنی ها متداول شده، بلکه هر روز یک لیست خیالی ترکیب کابینه منتشر و گاها افراد معرفی شده در فضای مجازی در مواردی توسط رسانه ها به جای نقد و بررسی و طرح دیدگاه های کارشناسی مورد تخریب قرار می گیرند و گویی در جهت فضا سازی و فشار بر رئیس جمهور منتخب و سهم خواهی از دولت زمینه سازی شده است.
 
نماینده سابق کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی سپس با اشاره به فضای رسانه ای استان و گمانه زنی های اخیر در خصوص تغییر مدیران ارشد استان، گفت: خوشبختانه اکثر رسانه های مکتوب استان و خبرگزاری های رسمی به خوبی رسالت رسانه ای خود را درک می نمایند و شاهد بسترسازی مناسبی از لحاظ فضای فرهنگی و اطلاع رسانی در بین اهل رسانه می باشیم، اما در فضای مجازی و رسانه های فاقد شناسنامه در مواردی برخی گمانه زنی هایی مطرح می شود که از اساس کذب می باشد .
 
شعبانی تصریح کرد: پیش از تشکیل کابینه و روی کار آمدن دولت جدید هر گونه گمانه زنی در خصوص مدیران استان نمی تواند مفید باشد و فضا را برای ایجاد بستر بی اخلاقی رسانه ای و توهین، تهمت و افترا به سرمایه های این استان فراهم خواهد کرد.
 
وی  با اعلام اینکه پس از انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور در ستادهای استانی در سراسر کشور شاهد حضور مدیران و مردم برای همکاری با دولت اعتدال گرای تدبیر و امید هستیم،افزود: متاسفانه این ظرفیت عظیم ایجاد شده جهت تفاهم و اتحاد ملی توسط اقلیتی از رسانه های مجازی معلوم الحال به زمینه سازی برای تخریب تبدیل می شود.
 
شعبانی تأکید کرد: هر گاه جمعی از اصول گرایان استان به ستاد مراجعه می نمایند گفته می شود با اصول گرایان پشت پرده به توافق رسیده ام و چنانچه اصلاح طلبان را ملاقات کنم همین رسانه ها مدعی می شوند عنان کار را به تندروها واگذار نموده ام، در حالیکه تنها یک دیدار شکل گرفته و مراد ؛ عرض تبریک و همراهی و همکاری با دولت منتخب بوده است.
 
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: در چنین فضایی علاوه بر تحلیل های غلط شاهد آن هستیم که تعدادی از سرمایه های مدیریتی استان نیز به اشتباه مطرح می شوند و در پی آن نظرات تخریبی علیه این دسته از افراد به وفور منتشر می شود و نیروهای خدوم استان به همین شیوه سوخت می شوند و آنگاه که ظرفیت مدیریتی استان تخلیه شد امثال همین رسانه ها ندا سر می دهند که چرا در انتصابات صورت گرفته مدیران بومی را کنار زده اید.
 
شعبانی با رد چنین تحلیل های بدون ثمری افزود: واقعیت این است که دولت یازدهم یک دولت میانه رو و اعتدال گرا است، پس لازمه همکاری با چنین دولتی در وهله نخست اعتقاد به میانه روی و پرهیز از افراط و تفریط است و هر کسی در هر مقامی چنانچه می خواهد با این دولت همراهی نماید به حتم می بایست به اصل اعتدال گرایی که ریشه  قرآنی دارد توجه نموده و اخلاق مدارانه به فکر منافع مردم باشد و نه با سهم خواهی آن هم به بهای عبور از روی جسد اخلاقیات.
 
رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه در پایان از همه کارشناسان، مدیران، اهل رسانه و مردم خواست جهت نیل به سمت توسعه و پیشرفت استان برنامه ها، نظرات و پیشنهادات سازنده خود را فارغ از گرایشات سیاسی در اختیار ستاد استانی رئیس جمهور منتخب قرار دهند و به این طریق به عمران و آبادانی استان کمک کنند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها