انتقاد استاندار از اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده در کرمانشاه/ دستگاه های متولی پاسخگو باشند

کد خبر: 38582
|
11:00 - 1392/04/30
نسخه چاپی
انتقاد استاندار از اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده در کرمانشاه/ دستگاه های متولی پاسخگو باشند
استاندار کرمانشاه با انتقاد از اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه گفت: به هیچ وجه از اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده در کرمانشاه رضایت ندارم و دستگاه های متولی در این مورد باید پاسخگو باشند.
استاندار کرمانشاه با انتقاد از اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه گفت: به هیچ وجه از اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده در کرمانشاه رضایت ندارم و دستگاه های متولی در این مورد باید پاسخگو باشند.

به گزارش اسلام آباد خبر به نقل از مهر، حجت الله دمیاد عصر  شنبه در نشست ساماندهي بافت فرسوده شهر كرمانشاه که در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت: اجراي طرح ساماندهي بافت فرسوده شهر كرمانشاه چندين سال است كه مطرح است اما متاسفانه هنوز هيچ گونه اقدام مثبتي در جهت اجراي آن صورت نگرفته است.

وي با بيان اينكه اين طرح بايد به عنوان يكي از برنامه هاي مهم و تاثيرگذار مورد توجه باشد، افزود: حوزه بافت فرسوده مي تواند يك فرصت براي توجه بيش از پيش به زيبايي شهر مد نظر باشد، اما بايد به عنوان يك كرمانشاهي و همچنين به عنوان يك مدير اذعان كنم كه از اين طرح راضي نيستم و عملكرد دستگاه هاي ذيربط در اين خصوص ضعيف و ناتوان است.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: كسانيكه در اين خصوص مسوليت دارند اما به درستي به وظيفه خود نمي پردازند بايد بيش از پيش به وظيفه خود عمل كنند، زيرا منافع عمومي قابل گذشت نيست.

استاندار کرمانشاه گفت: اجراي طرح ساماندهي بافت فرسوده شهر كرمانشاه علاوه بر اينكه چهره شهر را زيبا مي كند در حل مشكلات اجتماعي نيز تاثيرگذار بوده و به دنبال آن مي توان شاهد کاهش  ناهنجاري هاي اجتماعي  نیز بود.

وي خاطرنشان کرد: اكثر مردمي كه در اين بافت ها زندگي مي كنند از مردم اصيل و قديمي كرمانشاه بوده كه با ساماندهي بافت فرسوده شهر كرمانشاه مردم اين مناطق نيز كه حق آنان است توانمند خواهند شد، بنابراين اجراي اين طرح از چندين جنبه سودمند و تاثيرگذار است.

استاندار كرمانشاه افزود: اينكه تنها در بر خيابان بافت فرسوده كار و اقدام و فقط به احداث پاساژ توجه شود پذيرفتني نيست زيرا اين كار نه تنها مشكلي از شهر را حل نمي كند حتي مشكل ترافيك شهر را نيز دو چندان مخواهد کرد، بنابراين نخواهيم گذاشت كه احداث پاساژ در اين محدوده بدون توجه به عمق بافت فرسوده انجام شود.

دمیاد گفت: اجراي بافت فرسوده شهر كرمانشاه علاوه بر توجه به كارهاي انتفاعي بايد آباداني، عمران و شكوفايي شهر را به دنبال داشته باشد، لذا احداث پاساژهاي ساخته شده در محدوده مدرس نه تنها مشكلي را حل نكرده بلكه به نوعي باعث ترافيك بيشتر نيز شده است.

وي بيان داشت: مديري كه در اجراي كارها ناتوان و ضعيف است خودش بايد كنار برود و كارش را به مديري توانمندتر واگذار كند لذا اگر به اين صورت اجراي طرح ساماندهي بافت فرسوده پيش برود ساليان سال مشكل بافت فرسوده شهر كرمانشاه حل نخواهد شد.

استاندار كرمانشاه گفت: اجراي اين طرح بايد رضايتمندي مردم كرمانشاه را به دنبال داشته باشد.

استاندار کرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود خواستار انعكاس عملكرد ضعيف بعضي ادارت از سوی رسانه ها شد و گفت: صداو سيما و رسانه ها در اين راستا وظيفه مهمي به عهده دارند و بايد عملكرد ضعيف بعضي از ادارات را كه به دنبال انجام وظيفه ذاتي خود نيستند به اطلاع افكار عمومي برسانند و رسانه ها بايد اين گونه مديران را به چالش بكشند زيرا مديران تنها بايد به فكر انجام كار بهتر و بيشتر براي مردم باشند.

وي تصريح كرد: كارها طبق روال عادي و بصورت اداري به هيچ نتيجه مشخصي نخواهند رسيد لذا كارها بايد با برنامه ريزي دقيق و بصورت جهشي به منظور حل مشكلات همراه باشند.

دمیاد در پایان تاکید کرد: جلسه ساماندهي بافت فرسوده شهر كرمانشاه بايد بصورت مستمر و با ارائه برنامه هاي راهبردي تشكيل شده تا به نتیجه برسد.
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد