در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان اسلام آباد غرب مطرح شد:

فعالیت دفتر نظارت شورای نگهبان در قالب شورای مشورتی در ایام غیر انتخابات

کد خبر: 40884
|
12:45 - 1392/05/03
نسخه چاپی
فعالیت دفتر نظارت شورای نگهبان در قالب شورای مشورتی در ایام غیر انتخابات
کریم شهبازی گفت: دفتر شورای نگهبان در ایام غیر انتخابات بعنوان شورای مشورتی فرهنگی و اجتماعی در شهرستان هفته ای یکبار تشکیل جلسه می دهد و با رصد کردن اوضاع شهرستان و همچنین تشکیل همایش فصلی بعنوان یک نهاد پویا و فعالیت می نماید.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، همایش فصلی ناظران شورای نگهبان عصر دیروز در محل دفتر امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.
 

در این همایش که جمعی از مسئولین شهرستان و ناظران افتخاری شورای نگهبان حضور داشتند کریم شهبازی مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان اسلام آباد غرب گزارشی از عملکرد این دفتر ارائه نمود.

شهبازی گفت: دفتر نظارت شورای نگهبان اسلام آباد با بکارگیری 510 نفر ناظر آموزش دیده خواهر و برادر   و با ساماندهی 141 شعبه اخذ رای ، 24 بازرس ، 141 ناظر مسئول و 270 ناظر وظیفه خود را در خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبر انقلاب بخوبی انجام داد.
 

وی افزود: دفتر شورای نگهبان در ایام غیر انتخابات بعنوان شورای مشورتی فرهنگی و اجتماعی و با عضویت نخبگان شهرستان و درراس آنان امام جمعه شهرستان هفته ای یکبار تشکیل جلسه می دهد و با رصد کردن اوضاع شهرستان و همچنین تشکیل همایش فصلی بعنوان یک نهاد پویا و فعالیت می نماید.

مسئول دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان در پایان گفت: انتخابات ریاست جمهوری اخیر  و حضور گسترده مردم در شرایطی پیش امد که دشمن در سایه سنگین محاصره اقتصادی و با بکارگیری 40 سفارت خانه کشور های خارحی می خواست حضور حداکثری اتفاق نیافتد.

در ادامه امام جمعه شهرستان ضمن اشاره به اوصاف ماه مبارک رمضان گفت: بهترین چیزی که مومنان علی الخصوص شما اعضای شورای نگهبان باید از خدا در این ماه طلب نمائید ایمان است که بر تمام ابعاد وجودی انسان تاثیر می گذارد و هم قلب انسان که محل محبت ها و بعض ها است و هم نفش انسان که محل رذایل و فضائل است تحت تاثیر ایمان قرار می گیرند.
 

حجت السلام ابطحی با نقل روایتی گفت: انسانی با ایمان از کوه محکم تر است و نفوذ ناپذیر خواهد شد و به همین دلیل است که می بینیم در برگزاری انتخابات بصورت کامل از آراء مردم صیانت می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مواردی که به ایمان انسان ضربه می زند دورغ است افزود: بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان ورع است بدین معنی که انسان علاوه بر ترک محرمات ، شبهات را نیز ترک کند.
 

در پایان این مراسم نماز مغرب و عشاء اقامه و حاضرین نیز روزه خود را افطار کردند.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد