در یادواره شهدای دولت:

امام جمعه اسلام آباد: انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر نشانه سمت و سوی فکری آنان می باشد / صدراله بابلی: تخصص و تعهد و ولایتمداری مهمترین ملاک انتخاب شهردار باشد

کد خبر: 55570
|
17:08 - 1392/06/07
نسخه چاپی
امام جمعه اسلام آباد: انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر نشانه سمت و سوی فکری آنان می باشد / صدراله بابلی: تخصص و تعهد و ولایتمداری مهمترین ملاک انتخاب شهردار باشد
امام جمعه اسلام آباد گفت: در شهرستان اسلام آباد غرب نیروهای خوب و موثر با ثبات و متخصص و متدین بسیار زیاد است و باید اعضای شورای شهر با دقت نظر شهردار را انتخاب نمایند و مساله انتخاب شهردار مهمترین وظیفه ی اعضای شوراهای شهر می باشد.
در ابتدای مراسم با قرائت آیاتی  از قرآن مجید توسط مراسم شروع شد و سپس با طنین انداز شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران مراسم ادامه یافت.

سپس آقای بختیاری رئیس بنیاد شهید شهرستان اسلام آباد  با عرض خیرمقدم به حضار آنان را مهمانان شهدای کارمند دانستند و خاطره ای از شهید رجایی بیان نمود.

سپس حجت الاسلام ابطحی امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در رابطه با منزلت شهدای دولتی و کارمند سخنانی بیان نمودند .

ایشان با توجه و تاکید به آیات قرآنی مسایل و مشکلاتی که در سطح شهرستان و کل کشور مطرح است مانند بحث رشوه و مشکلات فساد اقتصادی موجود را امری مذموم شمردند که براساس آیات قرآنی انسان می تواند از آنها دوری گزیند.

وی ادامه داد: یکی از خصوصیات شیطان هجوم همه جانبه شیطان از هر سمت و سوئی برای تحریک انسان به کارهای قبیح و ترغیب انسان بسوی اعمالی است ، که خداوند آنها را نهی نموده است.

امام جمعه اسلام آباد در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شهرستان اسلام آباد غرب نیروهای خوب و موثر با ثبات و متخصص و متدین بسیار زیاد است و باید اعضای شورای شهر با دقت نظر شهردار را انتخاب نمایند گفت: مساله انتخاب شهردار مهمترین وظیفه ی اعضای شوراهای شهر می باشد.

ایشان شهردار را نماینده تفکرشورای شهر دانستند و انتخاب اعضای شورای شهر را نشانه تدین و راستی و صداقت شان دانست.

سپس نوبت به فرماندار شهرستان صدراله بابلی رسید که در تجلیل از مقام کارمندان شهید به بیان عرایضی پرداخت.

ایشان در قسمتی از سخنان خود در تائید سخنان امام جمعه شهرستان در مورد انتخاب یک شهردار مناسب برای شهرستان از ملاک های مدنظر یک شهردار مناسب ولایتمدار بودن ، متخصص بودن و متعهد بودن این فرد را مهم دانستند و بخشی از سخنان خود را به شایعات مطرح در شهر برای انتخاب شهردار شهرستان اختصاص داد.

این مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر به برترین کارکنان دستگاه های خدمت رسان در شهرستان اسلام آباد غرب پایان یافت.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد