در هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح پروژه راه حميل به پل دختر توسط استاندار کرمانشاه

کد خبر: 55661
|
13:39 - 1392/06/08
نسخه چاپی
افتتاح پروژه راه حميل به پل دختر توسط استاندار کرمانشاه
حجت اله دمياد استاندار كرمانشاه در ششمين روز از هفته دولت بمنظور افتتاح يك طرح عمراني در حوزه راه وارد شهرستان اسلام آباد غرب شد.
به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت اله دمياد استاندار كرمانشاه در ششمين روز از هفته دولت بمنظور افتتاح يك طرح عمراني در حوزه راه وارد شهرستان اسلام آباد غرب شد.

در مراسمي كه به همين منظور در بخش حميل برگزار شد  مدير كل راه و شهرسازي استان ،تني چند از مديران كل استان و  نماينده مردم  اسلام آباد غرب در مجلس شوراي اسلامي ، ،فرماندار  و جمعي از مديران شهرستان و اهالي بخش حميل حضور داشتند.

جليليان نماينده مردم اسلام آباد در مجلس طي سخناني به اهميت راه حميل به پل دختر اشاره و بيان داشت: اين پروژه داراي ترافيك بسيار بالايي است و تكميل آن نيازمند توجه ويژه استاندار محترم و مديران استان است.

در ادامه صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد طي سخناني بيان داشت:  بحمداله امروز شاهد يكي از پروژه هاي حساس و ارزشمند شهرستان در حوزه راه مي باشيم كهفاز اول  اين پروژه به طول 12 كيلومتر و اعتبار 8 ميليارد تومان افتتاح خواهد شد و مابقي اين كار كه حدود 15 كيلومتر مي باشد نيازمند توجه ويژه  استاندار محترم و مدير كل راه و شهرسازي استان است كه با تكميل آن انشااله در حوزه راهداري شهرستان كه در اين مسير تا شاهبداغ مي باشد  مشكل خاص ترافيكي و همچنين شاهد  وجود حادثه رانندگي و از دست دادن هموطنانمان  نباشيم.

ايشان از توجه استاندار محترم و نماينده مردم شهرستان در راستاي پيگيري هاي  رفع مشكلات شهرستان قدرداني نمود.

در ادامه اين مراسم حجت اله دمياد استاندار  كرمانشاه بيان داشت: براي خدمت رساني به مردم همه مسئولين بايد پرتلاش و با تحرك باشند و همانگونه كه مردم فهيم استحضار دارند مسئولين از هيچ تلاشي براي رفع كمبودها در حوزه هاي مختلف كوتاهي نخواهند كرد و بخشي از به طول انجاميدن اجراي پروژه هاي به مسائل تحريم و مشكلاتي كه به تبع آن پيش آمده برمي گردد.

ايشان از حضور مردم بخش حميل در اين مراسم قدرداني و تشكر نمود و در پايان مراسم توسط استاندار 12 كيلومتر از بزرگراه حميل به پل دختر افتتاح و به بهره برداري رسيد.

منبع: روابط عمومي فرمانداري اسلام آباد غرب

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد