شهبازی با اسلام آباد خبر مطرح کرد:

نمایشگاه پاییزه از شانزدهم شهریورماه در اسلام آباد غرب آغاز به کار میکند

کد خبر: 55795
|
12:58 - 1392/06/09
نسخه چاپی
نمایشگاه پاییزه از شانزدهم شهریورماه در اسلام آباد غرب آغاز به کار میکند
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت اسلام آباد غرب گفت: نمایشگاه پاییزه از شانزدهم شهریورماه به مدت ده روز در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز به کار خواهد نمود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اسلام آباد خبر رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه های پاییزه در سراسر کشور گفت: در جلسه تنظیم بازار که صبح امروز در فرمانداری برگزار گردید مقرر شد از تاریخ شانزدهم شهریور ماه به مدت ده روز این نمایشگاه در سطح شهرستان برپا شود.

شهبازی ادامه داد: اقلامی که قرار است در نمایشگاه ارایه شود ، مواد غذایی، پوشاک، لوازم التحریر و غیره می باشد که  بیشتر تمرکز همکاران ما در نمایشگاه فراهم کردن مایحتاج ضروری مردم است.

وی افزود: نمایشگاه در 65 غرفه برپا خواهد شد که 5 غرفه جهت تنظیم بازار مدنظر قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان در پاسخ به این سوال، که آیا واحدهای تولیدی در این نمایشگاه شرکت خواهند  نمود گفت: به دلیل اینکه نمایشگاه پاییزه در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود بیشتر واحدهای تولیدی در مراکز استان ها متمرکز می شوند ولیکن در این خصوص نیز اطلاع رسانی مناسب صورت گرفته و واحدهای تولیدی چون کارخانه قند ، مانیزان، شیران کلهر و مرغ پرطلایی در نمایشگاه حاضر خواهند شد.

وی در پایان گفت: مسئولیت اصلی برگزاری نمایشگاه بر عهده مجمع امور صنفی است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد