ارائه گزارش خدمات دولت توسط فرماندار در نماز جمعه اين هفته اسلام آباد غرب

کد خبر: 56067
|
22:03 - 1392/06/09
نسخه چاپی
ارائه گزارش خدمات دولت توسط فرماندار در نماز جمعه اين هفته اسلام آباد غرب
صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد در آخرين روز از هفته دولت قبل از نماز جمعه گزارشي از خدمات انجام گرفته دولت را به اطلاع نمازگزاران شهرستان رساند .
صدراله بابلي فرماندار اسلام آباد در آخرين روز از هفته دولت قبل از نماز جمعه گزارشي از خدمات انجام گرفته دولت را به اطلاع نمازگزاران شهرستان رساند .
فرماندار اسلام آباد با تبريك هفته دولت بيان داشت مسئولين بايد تعهد ،اخلاص و ولايتمداري را از شهيدان رجايي و باهنر بياموزند و فضائل ديني و اخلاقي شهيدان را الگو و گفتار و منش  شهدا را سرلوحه خدمت رساني خود قرار دهند .
ايشان در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: از سال 84 تا پايان سال 91 در اين شهرستان بيش از 1892 پروژه عمراني با اعتبار 328 ميليارد تومان در چهار امور قضايي،دفاعي،اجتماعي و اقتصادي اجرا و يا در حال اجرا مي باشد و از سال 91 تا هفته دولت سالجاري 210 پروژه با اعتبار 38 ميليارد تومان اجرا شده است.
وي افزود: در بخش توسعه كشاورزي تاكنون 370 طرح با اعتبار 50 ميليارد تومان و اشتغالزايي 820 نفر در شهرستان اجرا شده است و خوشبختانه با پيگيري نماينده محترم مردم در مجلس و توجه ويژه استاندار محترم كه جا دارد از زحمات اين عزيزان قدرداني نمايم اعتبارات شهرستان از 4/8 به 78/8 درصد افزايش يافته در مرحله توزيع اعتبارات 12 ميليارد تومان به شهرستان اختصاص يافته و 6 ميليارد ديگر هم بزودي به شهرستان اختصاص خواهد يافت.
وي در پايان به حوزه خدمات شهري اشاره و گفت طي سه سال گذشته بيش از 15 ميليارد تومان اعتبار عمراني و خدمات شهري به شهرداري شهرستان اختصاص يافته و با توجه به اقدامات انجام گرفته همچنان  آن گونه كه بايد به وضعيت مطلوب شهري تبديل نشده و اين نيازمند كار و تلاش بيشتر است و خوشبختانه اعضاي جديد شوراي شهر افراد داراي تعهد و ولايتمدار هستند و انتظار داريم در انتخاب شهردار شاخص هايي همچون  متدين ،متخصص ،ولايتمدار و آشنا به حوزه خدمات شهري و عمراني   را مد نظر قرار دهند و بنده اعتقاد دارم بايد در شهرداري معاونت فرهنگي و اجتماعي داشته باشيم و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در اين حوزه تقويت شود.
لازم به ذكر است در خطبه هاي اول نماز جمعه اين شهرستان حجه الاسلام ابطحي امام جمعه اسلام آباد حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر در بين نمازگزاران را خواستار و بيان داشت يكي از مهمترين وظائف اعضاي شوراي شهر انتخاب شهردار است كه بايد در اين راستا اين امانت بايد به دست فردي صالح ،ديندار و خدمتگزار سپرده شود كه روند توسعه عمران شهري و خدمات به شهروندان به شكل بهتري انجام شود.
 
پایگاه خبری امید
 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد