امام جمعه اسلام آباد غرب/

حمله آمریکا به سوریه یک غفلت بزرگ است

کد خبر: 56274
|
13:03 - 1392/06/11
نسخه چاپی
حمله آمریکا به سوریه یک غفلت بزرگ است
امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب معتقد است، حمله آمریکا به سوریه بیش از هر چیز اسرائیل را در معرض خطر قرار می دهد.
امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب معتقد است، حمله آمریکا به سوریه بیش از هر چیز اسرائیل را در معرض خطر قرار می دهد.

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در گفتوگویی، با اشاره به احتمال حمله آمریکا به سوریه گفت: آمریکا و هواداران آن در خاورمیانه در جست و جوی منافعی هستند که با مقوله بیداری اسلامی و خط مقاومت در تضاد اساسی است.

به گفته امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب هدف اصلی آمریکا این است که خط مقاومت خاورمیانه از بین برود و اسرائیل محفوظ بماند.

وی افزود: آمریکایی ها برای رسیدن به این هدف خود تلاش می کنند تا موج بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه را به شیوه های مختلف متوقف یا منحرف کنند.

ابطحی با بیان اینکه در پی تحولات صورت گرفته در سوریه نه تنها جبهه مقاومت ضعیف نشد بلکه حتی قوی تر هم شد، گفت: موفقیت ارتش سوریه در جبهه مقاومت برای آمریکایی خوشایند نیست و به دنبال بهانه ای می گردند تا پیروزی های ارتش سوریه را به نفع خود رقم بزنند.

وی گفت: آمریکایی ها استفاده از صلاح شیمیایی توسط سوریه را بهانه ای برای مقابله با خط مقاومت یافته اند و می خواهند جنگی را که به اسم مبارزه با تروریسم در عراق آغاز کردند و در باتلاق آن گم شدند را در سوریه تکرار کنند.

به گفته ابطحی حمله آمریکا به سوریه یک غفلت بزرگ خواهد بود چراکه آغاز این حمله با ارتش آمریکاست اما پایان دادن آن با آنها نیست و به محض آغاز جنگ اولین جایی که توسط سوریه مورد حمله قرار می گیرد، اسرائیل است و این مسئله آسیب پذیری جدی اسرائیل را به همراه خواهد داشت.
 
منبع: ایسنا

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد