عضو شورای شهر اسلام آباد:

احضار دو تن از اعضای شورای شهر به دادسرا/بذل وبخشش 300 میلیون ریالی عضو شورا

کد خبر: 59120
|
11:53 - 1392/06/20
نسخه چاپی
احضار دو تن از اعضای شورای شهر به دادسرا/بذل وبخشش 300 میلیون ریالی عضو شورا
مرزبان بخشم گفت: دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اسلام آباد به اتهام جعل و سوء استفاده از امضاء به دادسرا احضار شده اند و احتمال اینکه مابقی اعضاء بعنوان مطلع احضار شوند زیاد است.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ، یک عضو شورای شهر در نشست دیروز خود که با فعالان رسانه ای شهرستان برگزار گردید ضمن انتقاد از ابقای صادق باقری گفت: ابقای شهردار بیشتر بدلیلتمایلات شخصی و لج بازی اعضای شورا شهر بود و به هیچ وجه ایشان بر مبنای تخصص و عملکرد مناسب ابقا نشده اند.
 
مرزبان بخشم ادامه داد: ما با پشتوانه مردمی وارد شورا شدیم و بر همین اساس هرگونه اقدامی را که باعث متضرر شدن مردم شود قبول نخواهیم کرد.
 
 
وی افزود:با گذشت ده روز از عمر شورا متاسفانه بواسطه اختلاف نظرها جلسات عمومی برگزار نگردیده و این در حالی است که باید تا کنون  سه جلسه تشکیل می شد، اما متاسفانهسالن جلسات شورای شهر کهبایداتاق فکر و محل تصمیم گیری و برنامه ریزی برای توسعه همه جانبه اسلام آباد باشد خالی از سکنه و بی روح است.
 
 
این وکیل دادگستری در خصوص سوء استفاده از امضای وی توسط برخی از اعضای شورا شهر گفت: دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اسلام آباد به اتهام  جعل و سوء استفاده از امضاء به دادسرا احضار شده اند و احتمال اینکه مابقی اعضاء بعنوان مطلع احضارشوند زیاد است.
 
 
وی با بیان مطلب فوق افزود: اتهام مزبور به هیات رئیسه شورا وارد است چرا که ایشان اقدام به  استفاده از سند مجعول ، تایید آن و ارسال به فرمانداری نموده اند.
 
عضو جوان شورای شهر اسلام آباد با انتقاد از عدم ارتباط شوراهای ادوار گذشته با رسانه ها خواستار حضور خبرنگار در تمامی جلسات عمومی شورا شد.
 
 
مرزبان بخشم با اشاره به برخی از سوء استفاده های مالیاز بذل و بخشش  300،000،000 ریالی از بیت المال توسط یکی از اعضای شورای شهر  قبلی در آخرین جلسه شورا به فرد خاصی خبرداد وگفت: در حال پیگیری وجمع آوری اسناد مربوط به آن هستیم که بزودی جزییات آن را انتشار خواهیم داد.
 
وی در پایان ضمن تشکر از حضورفعال رسانه ای شهرستان گفت: باید منتظر تبعات منفی ابقای صادق باقری باشیم.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد