پیام صدراله بابلی بعد از پایان ماموریتش در اسلام آباد

کد خبر: 59274
|
18:19 - 1392/06/20
نسخه چاپی
پیام صدراله بابلی بعد از پایان ماموریتش در اسلام آباد
هر ايراني غيرتمندي كه با الفباي مردانگي ،رشادت و پايمردي آشنا باشد بدون ترديد با ساكنان شرافتمند ،غيور و ولايتمدار شهرستان اسلام آباد غرب بيگانه نخواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان، صدراله بابلی با انتشار پیامی از مردم اسلام آباد خداحافظی کرد. متن این پیام به شرح ذیل است.

بسمه تعالي

من لم يشكرالمخلوق،لم يشكر الخالق

 

باسلام و درود به روح بلند امام راحل و شهداي گرانقدر و همچنين آرزوي طول عمر باعزت و بابركت براي ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي).

هر ايراني غيرتمندي كه با الفباي مردانگي ،رشادت و پايمردي آشنا باشد بدون ترديد با ساكنان شرافتمند ،غيور و ولايتمدار شهرستان اسلام آباد غرب بيگانه نخواهد بود .اينجانب كه فرزند خطه غرب استان هستم نيك مي دانستم كه اين ديار ،ديار انسانهاي باوفا ،قدرشناس و مشهد شهيدان هميشه جاويدي است كه نام نيك آنان براي هميشه در تاريخ اين كشور خواهد درخشيد .حضور حدود چهارساله ام در شهرستان اسلام آباد غرب بعنوان ((فرماندار)) باعث شد تا آنچه را پنداشته بودم ،در برابر عظمت و شان اين مردم فهيم كوچك ببينم.

اينك كه ماموريت اداريم به پايان رسيده  و بايد در محل ديگري بعنوان سرباز ولايت و خادم مردم انجام وظيفه نمايم ،برخود لازم و شايسته مي دانم تا صادقانه و خاضعانه از محبت هاي بي شائبه و عنايات هميشگي آحاد ساكنان شهرستان  اسلام آباد غرب تقدير و تشكر نمايم .فرصت را مغتنم شمرده و از همه مردم بخاطر ((قصورهاي)) احتمالي پوزش طلبيده و از محضر آنان حلاليت مي طلبم .توفيق توام با سلامتي براي همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و همگي را به خداي بزرگ مي سپارم.

التماس دعا

برادر حقير شما صدراله بابلي

بيستم شهريور ماه

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها