گزارش اختصاصی اسلام آباد خبر/

نیروهای مسلح مستقر در اسلام آباد غرب رژه رفتند/انتظار شهدا از نیروهای مسلح حرکت در مسیر ولایت می باشد

کد خبر: 63169
|
19:20 - 1392/06/31
نسخه چاپی
نیروهای مسلح مستقر در اسلام آباد غرب رژه رفتند/انتظار شهدا از نیروهای مسلح حرکت در مسیر ولایت می باشد
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح شهرستان اسلام آباد غرب اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج رژه رفتند.
همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح شهرستان اسلام آباد غرب اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج رژه رفتند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، نیروهای مسلح با برپایی رژه اقتدار و توان رزمی، لجستیکی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نیروهای پیاده و سواره رژه رونده  از مقابل جایگاه تعبیه شده رژه رفتند و حضور پرشور مردم نیز جلوه ای زیبا به این مراسم بخشیده بود.
 
رزمی کاران ذوالفقار بسیج نیز با انجام حرکات رزمی و نمایشی اقتدار بسیجیان را به نمایش گذاشتند.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

سردار حاجعلیانی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که بعنوان سخنران در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان اسلام آباد حضور داشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با یادآوری دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با خلوص در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعثی ایستاد ، لذا این روزها ،گنجینه ای مقدس و ارزشمند از معنویت همراه خود دارد و فرصی مغتنم جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عزیز است.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر ولایت و رهبری چیزی است که شهدا از ما انتظار دارند و نیرو های مسلح جمهوری اسلامی باید تمام توان خود را نیز در راستای همین موضوع بکار گیرند.

ایشان با اشاره به تفسیر آیه 60 سوره انفال افزود: و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخيل ، امر عامى است به مؤمنين كه در قبال كفار به قدر توانائيشان از تداركات جنگى كه به آن احتياج پيدا خواهند كرد تهيه كنند از این رو باید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره امادگی لازم دفاعی را برای پاسداری از حریم ولایت را داشته باشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اسلام آباد غرب نیز در آغاز مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: صدام که به خیال خود چند روزه قصد تسخیر خاک کشورمان را داشت به طناب استکبار به چاهی گود فرو رفت که همین عمل وی باعث سرنگونی و سیاه بختی وی شد.

سرهنگ قاسم آبادی افزود: در هشت سال دفاع مقدس سپاه و ارتش ما دوشادوش هم لطمه های جبران ناپذیری را بر پیکره دشمن وارد کردند و وعده الهی پس از هشت سال دفاع جانانه و مقدسانه محقق شد و نیروهای حزب الله به پیروزی رسیدند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها