رئیس بانک قرض الحسنه رسالت اسلام آبادغرب:

مشکل پرداخت تسهیلات مرتفع شده است/ازهمکاری و سعه صدر مردم تشکر می کنم

کد خبر: 72875
|
17:49 - 1392/07/20
نسخه چاپی
مشکل پرداخت تسهیلات مرتفع شده است/ازهمکاری و سعه صدر مردم تشکر می کنم
مسعود اکبری رئیس بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اسلام آبادغرب گفت : مشکل پرداخت تسهیلات مرتفع شده است و مانعی برای پرداخت تسهیلات طبق ضوابط و مقررات بانک رسالت تحت نظارت بانک مرکزی وجود ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مسعود اکبری رئیس بانک قرض الحسنه رسالت شعبه اسلام آبادغرب گفت: مشکل پرداخت تسهیلات مرتفع شده است و مانعی برای پرداخت تسهیلات طبق ضوابط و مقررات بانک رسالت تحت نظارت بانک مرکزی وجود ندارد و تفاوت آن با گذشته در تعداد باز پرداخت اقساط می باشد و سود تسهیلات قرض الحسنه می باشد.

اکبری خاطرنشان نمود: ادغام صندوق نصر با مؤسسه مهر وطن و پس از آن تبدیل به بانک رسالت و انجام  امور اداری ونصب برنامه های نرم افزاری، سخت افزاری  ویکپارچه نمودن  سیستم کشوری ،تهیه نمودن زیرساختها در سطح کلان کشوری و آموزش پرسنل و ... از جمله عواملی بودند که باعت تاخیر در پرداخت تسهیلات گردید .

وی افزود: کندی کارهم پس از راه اندازی بانک رسالت بعلت کمبود امکانات و تعداداندک  پرسنل  بوده که جوابگوی حجم مراجعه کنندگان نبوده که با قوت گرفتن شایعه ورشکستگی صندوق نصر بسیاری از مراجعین از ترس از دست رفتن اصل سپرده هایشان هر روز صبح تا ظهر در محل بانک حاضر می شدند و همین امر موجب تشویش اذهان عمومی و نارضایتی سایرین می گردید  ولی با تلاش کارکنان بانک و فعالیت دو شیفته ایشان خارج از وظیفه سازمانی در مدت کوتاهی بالغ بر 4000 کارت بانک رسالت برای مشتریان صادر گردید .

اکبری تصریح کرد: بانک رسالت از ابتدا مشکلی برای عودت اصل سپرده ها به مردم نداشته و با صدور کارت بانک های رسالت مردم به سادگی می توانستند اصل سپرده خود را از طریق کارت شتاب برداشت نمایند.

 اکبری در پایان گفت: از همکاری و سعه صدر مردم و مشتریان تشکر می نمایم ، چون ما مشکلات زیادی را با همراهی مردم پشت سر گذاشتیم و روز به روز وضعیت بهتر خواهد شد و تاکنون  شعبه اسلام آباد توانسته  بیش از 7400 عضو را جذب نماید و این امر با وجود اعتماد مردم شریف و شهید پرور اسلام آبادغرب محقق گردیده است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها