سالن کشتی شهر حمیل افتتاح شد

کد خبر: 76305
|
19:42 - 1392/07/28
نسخه چاپی
سالن کشتی شهر حمیل افتتاح شد
با حضور مسئولین محلی از جمله امام جمعه شهر حمیل ،معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری اسلام اباد غرب ،بخشدار حمیل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین پیشکسوتان کشتی استان و شهرستان در سومین روز از هفته تربیت بدنی افتتاح گردید.
به گزارش اسلام آباد خبر سالن ورزشی شهر حمیل با حضور مسئولین محلی از جمله امام جمعه شهر حمیل ،معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری اسلام اباد غرب ،بخشدار حمیل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین پیشکسوتان کشتی استان و شهرستان  در سومین روز از هفته تربیت بدنی افتتاح گردید.

در این مراسم بخشدار بخش حمیل ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به حاضرین بیان داشت: مفتخریم که در هفته تربیت بدنی سالن کشتی شهر حمیل را افتتاح نمودیم.

کامیار احمدیان در ادامه گفت: با احیاء مقوله ورزش که سلامتی جامعه را در پی خواهد داشت خود به خود جامعه روی ریل پیشرفت قرار می گیرد ،لذا می طلبد سرمایه گذاری گسترده در این بخش انجام شود تا کمک شایانی به حل مشکلات در جامعه صورت پذیرد.
 
 

وی افزود : بخش حمیل با جمعیت بالغ بر 20 هزار نفر از سرانه فضاهای ورزشی سهم کافی را نبرده و در این زمینه کمبود جدی وجود دارد ولیکن خوشبختانه سالنی که حدود 10 سال است بصورت بلا استفاده رها شده بود به همت شهرداری ،تربیت بدنی و اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به مکانی برای ورزش پر افتخار کشور یعنی کشتی مبدل گردد.

بخشدار حمیل در پایان نوید راه اندازی یک مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی  در شهر حمیل را با همکاری سپاه به مردم  این شهر داد.

در ادامه حجت الاسلام سنجیده امام جمعه شهر حمیل با بیان مطالبی از ائمه اطهار (ع) و بزرگان ورزش کردن در اسلام را نکته ای با اهمیت دانست .

در پایان مراسم رشیدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام اباد  غرب ضمن تشکر از دست اندرکاران برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان را اعلام نمود.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها