واقعه غدیر خم در اسلام آباد غرب بازسازی شد

کد خبر: 78020
|
20:16 - 1392/08/02
نسخه چاپی
واقعه غدیر خم در اسلام آباد غرب بازسازی شد
بمناسبت عيد غدير خم و با حضور مسئولين و بيش از 3 هزار نفر از مردم نمايش واقعه غديرخم در اسلام آباد غرب به اجرا در آمد .
 
به گزارش اسلام آباد خبر ،بمناسبت عيد غدير خم و با حضور فرماندار،امام جمعه و مسئولين ادارات و بيش از 3 هزار نفر از مردم نمايش واقعه غديرخم در اسلام آباد غرب به اجرا در آمد در اين مراسم كه با پيگيري هاي مستمر ناحيه مقاومت بسيج برگزار شد مردم  نمایش بازسازی شده مهم و بزرگ غدیر را از نزدیک مشاهده نمودند.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم سرهنگ قاسم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب ضمن تبریک عید امامت و ولایت و خیرمقدم به حاضرین گفت:واقعه غدیر خم روز اکمال دین و تجلی امامت و ولایت است و مطمئناً با ولایت بودن و همراه ولایت بودن بهترین راهی است که انسان می تواند برگزیند و برترین عزت برای امت اسلامی با ولایت بودن است.

وی ادامه داد: بازسازی واقعه مهم غدیر خم با حضور 36000  هنرمند و در 122 شهر کشور بطور همزمان اجرا خواهد شد.

سپس حجه الاسلام شهادتي  كه بعنوان سخنران در اين مراسم حضور داشت طي سخناني با تبريك عيد امامت و ولايت به حاضرين  به نقش واقعه غدير در اسلام اشاره و بيان داشت: جايگاه و اهميت عيد غدير به گونه اي توصيف شده است كه تحليل معنايي آن گستره دين شناسي، پيامبرشناسي، دشمن شناسي، سنت شناسي، امام شناسي و امت شناسي را دربر مي گيرد.

ايشان تبيين ارزشهاي دين مبين اسلام در بين نسلهاي نوپاي جامعه را بسيار مهم ارزيابي و ترويج فرهنگ ولايتمداري در جامعه را لازمه پيروزي بركفار و دشمنان اسلام دانست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد