کماسی در گفتگو با اسلام آبادخبر:

برگزاری مراسم سینه زنی گسترده برای اولین بار در شهرستان تجربه خوبی بود

کد خبر: 86376
|
17:20 - 1392/08/21
نسخه چاپی
برگزاری مراسم سینه زنی گسترده برای اولین بار در شهرستان تجربه خوبی بود
اسلام آبادخبر: ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب گفت: برای اولین بار در شهرستان تجربه خوبی بود که چندین هیئت را باهم ادغام کنیم و علت ناهماهنگی این بود بعضی از این هیئت ها زنجیر زن بودند که درسینه زنی هماهنگی نداشتند

برای اولین بار در شهرستان اسلام آباد غرب هئیت های سینه زنی و زنجیر زنی مختلف در سطح شهرستان اسلام اباد غرب با حضور در مسجد جامع و بصورت متحد و یکپارچه به اقامه عزا و سینه زنی پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اسلام آبادخبر ، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب درگفتگو با خبرنگار این پایگاه درباره مراسم سینه زنی که دیشب در مسجد جامع با حضور گسترده مردم و مسئولین برگزار شد گفت : برای هماهنگی مراسم سینه زنی مسئولین ذیربط خصوصا" هیئت های مردمی عزاداری زحمات زیادی کشیدند .

حجه الاسلام کماسی اظهار داشت: در اجرای مراسم ناهماهنگی هم وجود داشت ولی در راستای برگزاری مراسم سینه زنی گسترده برای اولین بار در شهرستان تجربه خوبی بود که چندین هیئت را باهم ادغام کنیم و علت ناهماهنگی این بود بعضی از این هیئت ها زنجیر زن بودند که درسینه زنی هماهنگی نداشتند.

وی افزود: البته هیئت های سینه زنی بسیار خوبی در اسلام آباد داریم ولی در مقایسه با سینه زنی های شهرهائی مانند زنجان و... هنوز در اول راهیم و باید در جهت گسترش این فرهنگ تلاش زیادی بکنیم .

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر بعضی از مداحان مجلس نیز اصلا" به فرق آهنگ و نوای نوحه های سینه زنی با زنجیر زنی واقف نبودند و همین باعث ناهماهنگی برخی از سینه زنان می شد.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد