تکرار/صیفوری پیر غلام حسینی در گفتگو با اسلام اباد خبر:

فرزندان صالح هدیه امام حسین(ع) به من بوده است/عدم پیروی از ولایت تزلزل در پایه های دین است

کد خبر: 86627
|
18:59 - 1392/08/22
نسخه چاپی
فرزندان صالح هدیه امام حسین(ع) به من بوده است/عدم پیروی از ولایت تزلزل در پایه های دین است
اسلام آباد خبر:یکی از پیر غلامان اسلام ابادی گفت:حاصل 50 سال نوکری در راه امام حسین(ع) ثابت قدم ماندن در مکتب ولایت و ولایتمداری و هدیه امام حسین(ع) به من فرزندان صالح بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر، حاج رحمت صیفوری مداح 62 ساله اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: مهم هدف قیام حضرت حسین(ع) احیای دین علی الخصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.
 

وی ادامه داد: هر شخصی که امر به معروف و نهی از منکر می کند باید خود عامل به معروف باشد و ما عزاداران حسینی نیز باید به پیروی از امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کنیم و هر گونه کوتاهی در این زمینه سبب خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.

این مداح اهل بیت (ع) با اشاره به وجود برخی مشکلات در هئیات رنجیر زنی مانند شرکت افراد بد حجاب در مراسمات گفت: نفس حضور در مراسمات عزاداری اباعبدالله (ع) عملی پسندیده است و چنین افرادی که با یدحجابی وارد مجلس عزای امام حسین(ع) می شوند ممکن است تاثیر گرفته و خود شرکت ایشان در این مراسمات باعث پشیمانی آنان شود.

صیفوری از مسئولین خواست تا با اخلاص وارد مراسمات عزاداری ماه محرم و صفر شده و در برخورد با مردم به مشکلات و درد دل های آنان گوش فرا دهند.

وی در پایان آثار و برکات مداحی و سینه زنی 50 ساله خود را ثابت قدم ماندن در مکتب ولایت و ولایتمداری و فرزندان صالح  دانست و افزود: حاصل 50 سال نوکری در راه امام حسین(ع) ثابت قدم ماندن در مکتب ولایت و ولایتمداری و هدیه امام حسین(ع) به من فرزندان صالح بوده است.

در حاشیه این گفتگو یکی دیگر از پیر غلامان اباعبدالله(ع) که خواست نامی از او برده نشود گفت: قدیم ها محرم حرمت بیشتری داشت اما امروزه متاسفانه حضور جوانان  اعم از دختر و پسر با ظاهر نامناسب در مجالسات عزا باعث حرمت شکنی ماه محرم و همچنین آزردگی خاطر امام زمان (عج) می شود.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد