حسین (ع) همچنان یار می گیرد/اثر نهی از منکر بر یک جوان تارک صلاة

کد خبر: 86634
|
00:44 - 1392/08/23
نسخه چاپی
حسین (ع) همچنان یار می گیرد/اثر نهی از منکر بر یک جوان تارک صلاة
اسلام آباد خبر: یک جوان تارک صلاة بعد از یک اتفاق جالب در ماه محرم به تأسّی از اباعبدالله حسین(ع) اقامه نماز اول وقت را بیشتر از هر کار خود ضرورت قرار می دهد...
به گزارش اسلام آباد خبر،یک جوان پاک فطرت که در برهه ای از زمان دچار غفلت و دوری از دین شده بود با تذکر لسانی یک جوان در ماه محرم به تأسّی از اباعبدالله حسین(ع) اقامه نماز اول وقت را بیشتر از هر کار خود ضرورت قرار می دهد و حال هر به تعبیر خودش اسیر عشق حسین(ع) شده است.
 
این جوان در گفتگویی صمیمی با خبرنگار ما حکایت بازگشتش به دین را نقل کرد و گفت: کار من مسافر کشی است ، در اوایل محرم امسال در حالی که سی دی یک خواننده رپ را روی خودرو گذاشته بودم و آن را گوش میدادم جوانی را سوار کردم،جوان پس از سوار شدن و اندکی تامل با رعایت ادب و احترام و با لحنی متین و مودبانه گفت:آقا اگر ممکن است ضبط را خاموش کنید.
 
وی ادامه می دهد: چون از لحن مودبانه این شخص خوشم آمد ضبط را خاموش کردمو به او گفتم بخاطر محرم می گوئید؟که این فرد گفت بلی،ما باید برای ماه محرم و امام حسین(ع) حرمت قائل شویم،خیلی از افراد گناهکار در این ماه بخاطر حرمت محرم توبه کرده و برگشته اند.
 
این جوان بیان داشت:پس از اینکه ایشان از خودرو پیاده شدند بخاطر تذکرش از من عذرخواهی کرد و من به فکر فرو رفتم و همانجا تلنگری خوردم و با خود گفتم شاید این جوان مامور خدا باشد که مرا به صراط مستقیم هدایت کند و از آن روز به بعد به برگت وجود امام حسین(ع) شروع به نماز خواندن کردم و نماز اول وقتم را ترک نمی کنم.
 
وی می گوید:خانواده ام سوال کردند چرا یکدفعه  اینقدر عوض شدی؟ که جوابی بهتر از این پیدا نکردم " با تذکر یک جوان اسیر عشق حسین(ع) شدم".

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد