در اسلام آبادغرب/

تشکر ویژه یک مادر از پلیس اسلام آبادغرب بخاطر پیدا کردن کودک گم شده اش در روز عاشورا

کد خبر: 87027
|
16:35 - 1392/08/24
نسخه چاپی
تشکر ویژه یک مادر از  پلیس  اسلام آبادغرب بخاطر پیدا کردن کودک گم شده اش در روز عاشورا
اسلام آبادخبر: یک مادر قدرشناس اسلام آبادی طی تماس با اسلام آبادخبر از پلیس اسلام آبادغرب بخاطر پیدا کردن کودک گم شده اش در روز عاشورا تشکر ویژه نمود.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر ،یک مادر قدرشناس اسلام آبادی طی تماس با اسلام آبادخبر از پلیس اسلام آبادغرب بخاطر پیدا کردن کودک گم شده اش در روز عاشورا تشکر ویژه نمود.

این مادر قدر قدرشناس شرح ماجرا گم شدن کودک 8 ساله اش را اینگونه بیان کرد : اسم پسرم را به عشق امام حسین ، "حسین" گذاشتم و نذر کردم هرسال عاشورا برتن او پیراهن سیاه بپوشانم و در عزای سرورمان ابا عبدالله زنجیر زنی کند ، او در صفوف هیئت زنجیر زنی می کرد و تا مزار شهدا مواظب او بودم در درب ورودی باغ رضوان اسلام آبادغرب که چند هیئت با هم تداخل داشتند و پایان مراسم زنجیر زنی سه ضرب شروع شد ، چشمم از او غافل شد و بعلت شلوغی و ازدحام جمعیت نتوانستم او را پیدا کنم .

حسین هم بعد از مراسم سرگردان کمی گریه می کند و یک پلیس و ظیفه شناس او را پیدا کرده و می گوید عمو جان گریه نکن من پلیسم ، اسمش را می پرسد و نام پدر و مادرش را می گوید و اسم محله سکونت شان را هم به پلیس می گوید .

تمام اعضای خانواده و حتی همسایه ها به کمک آنها می آیند تا بچه گم شده را پیدا کنند ولی اثری از او نبود ، مادر می گوید نا امید به طرف خانه برگشتم که دیدم حسین دستش در دست یک پلیس است و با آدرسی که به او داده بود به طرف خانه می آمدند.

مادر در پایان از کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی و ... که حتی با لباس شخصی هم نظم و امنیت روزعاشورا را برقرار کرده بودن تشکر ویژه نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد