با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه؛

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اسلام اباد غرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 87340
|
12:31 - 1392/08/25
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اسلام اباد غرب برگزار شد+تصاویر
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام اباد غرب با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، مسئولین شهرستان و بسیجیان در تالار شهرداری برگزار شد که بر همین اساس سرهنگ قاسم ابادی تودیع و سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام اباد غرب معارفه شد.
به گزارش اسلام اباد خبر، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام اباد غرب با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، مسئولین شهرستان و بسیجیان در تالار شهرداری برگزار شد که بر همین اساس سرهنگ قاسم ابادی تودیع و سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی بعنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام اباد غرب معارفه شد.
 
مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سپس با دعوت مجری مراسم از فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه اسلام آباد غرب  سرهنگ قاسم آبادی ایشان خدمت تمامی مدعوین عرض خیرمقدم گفته و با اشاره به سوابق کاری خود در طی مدت زمانی که مسئولیت فرماندهی ناحیه اسلام آباد را برعهده داشتند به بیان برخی مسایل در زمینه همکاری خوب ادارات و ارگان ها شهرستان اسلام اباد با سپاه پرداختند.

ایشان با اشاره به تحلیل هایی که در زمان انتخابات مبنی بر شرکت حداقلی مردم اسلام آباد غرب در انتخابات ریاست جمهوری میشد ، حضور چشمگیر 95 درصدی مردم را نشانه بارز اعتقادی مردم اسلام آباد به انقلاب اسلامی دانسته و در عین حال به نقش تامین امنیت نصف صندوق های انتخابات توسط بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی اشاره داشتند.

قاسم آبادی با اشاره به سخن یکی از اعضای شورای تامین شهرستان بیان داشتند : حضور افراد بسیجی محافظ صحت و امنیت انتخابات ریاست جمهوری همچون حسی بود که در زمان حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت.

سپس جلیلیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سخنانی را بیان داشتند که در صدر صحبت های ایشان حفظ انقلاب بعنوان یک امانت الهی بود که با خون شهدای انقلاب اسلامی در دستان ما قرار گرفته است.
 
ایشان با اشاره به اینکه شهدا هر چه در توان شان بود تقدیم این نظام کردند تا ما بمانیم افزودند: اینکه مسئولیت فرماندهی سپاه و دیگر مدیریت ها به فرد دیگری داده میشود به مانند یک امانتی است در دستان فرماندهان و مدیران که حاصل تلاش های شهدا بوده و همانطور که فرماندهان قبلی به خوبی از آن حفاظت کرده اند ، فرماندهان بعدی نیز از آن حفاظت خواهند نمود.

ایشان ابراز امیدواری کردند که علاوه بر قوه مسلح کشور ، 3 قوه دیگر یعنی مجلس و دولت و قوه قضائیه نیز زیر نظر رهبری و براساس قانون اساسی کشور به حفظ امانتی که از شهدا به ما رسیده اهتمام لازم را به انجام دهند.

ایشان در عین حال با شرح زورگویی استکبار جهانی به رهبری صهیونیسم و امریکا خواستار مقاومت با خواسته های نامشروع این کشورهای مزدور گردید و دلیل آنرا حفاظت از انقلاب بعنوان یک امانت الهی که همانا با خون شهدا حاصل شده است میدانست.
پس از این سخنرانی ، مداح اهل بیت کربلایی محسن محمدی با روضه خوانی و مداحی جمع حاضر را به فضای کربلا و وقایع پس از شهادت امام حسین و اسارت اهل بیت بردند.

پس از ایشان نوبت به آقای ابطحی رسید که در سخنانی چند ابتدا به واقعه کربلا پرداخته و در راس جملات خویش با توجه به اینکه امروز به نقلی روز شهادت امام سجاد علیه السلام است به شرح افشاگری های این امام همام در رابطه با ظلم و جنایتی که به ناحق به خاندان پیامبر روا داده شده است در شهر شام پرداختند.

در قسمتی دیگر از سخنان شان ایشان با بیان اینکه آقای قاسم آبادی تلاش بسیاری در مدت زمان فرماندهی خویش انجام داده اند از ایشان تشکر نمود و بیان داشتند : بازنشستگی به معنای پایان خدمت نیست بلکه عوض شدن مسئولیت است و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و به فرمانده جدید سپاه شهرستان سرهنگ افشار محمدی نیز تبریک و خیرمقدم عرض نمودند.

ایشان نیز با اشاره به دشمنی های نظام استکباری با انقلاب اسلامی ابراز نمودند : هرچه دشمنان ما شقی تر شوند صدای ما بلندتر می شود.

سپس فرماندار شهرستان به نمایندگی از شورای تامین شهرستان  از زحمات فرمانده سابق سپاه شهرستان سرهنگ قاسم آبادی تشکر نمود.

نهایتا نوبت به معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان اسلام آباد غرب رسید که توسط سردار عظیمی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)کرمانشاه انجام شد.

سردار عظیمی در توضیح معرفی فرمانده جدید با اشاره به تحول ساختار سازمانی سپاه و خروج نسل اول پاسداران انقلاب اسلامی و ورود نسل های دوم و سوم سپاه به عرصه های مدیریتی ، فرمانده جدید شهرستان را از جمله افرادی دانست که با وجود جوانی دارای تجارب و موفقیت های بسیار در زمینه های مدیریتی بوده ولیکن جز نسل دوم ورودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرده می شود.

ایشان در قسمتی از سخنان خود به موضوع مقاومت ملت ایرا اشاره و گفتک مقاومت کنونی انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از درسی است که از واقعه عاشورا گرفته ایم و با توجه به بی بصیرتی بر اذهان مردم در واقعه عاشورا حاکم بود ، درس عبرتی گرفته شده است که همیشه با بصیرت پیرو راه ائمه باشیم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) افزودند : عامل اصلی وقوع حادثه کربلا ، بی بصیرتی یا ضعف در بصیرت مردم بود.

در پایان ایشان خواستار توجه بیشتر به گنجینه های خاطرات دفاع مقدس شدند و سرهنگ دوم پاسدار افشار محمدی را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آباد غرب معرفی نمودند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد