فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام اباد غرب در گفتگو با اسلام آباد خبر:

فلسفه بسیج تحقق آرمان های الهی و تشکیل جامعه اسلامی است

کد خبر: 88789
|
17:26 - 1392/08/27
نسخه چاپی
فلسفه بسیج تحقق آرمان های الهی و تشکیل جامعه اسلامی است
سرهنگ محمدی گفت:فلسفه بسیج تحقق آرمان های الهی و تشکیل جامعه اسلامی است و مهمترین راه های دستیابی به فلسفه مزبور شناسائی قوت و توانمندی ها و همچنین شناسایی موانع پیش رو و استفاده درست و بموقع از فرصت ها می باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد خبر،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه ضمن تسلیت ایام محرم و تبریک هفته بسیج به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: فلسفه بسیج تحقق آرمان های الهی و تشکیل جامعه اسلامی است.
 

سرهنگ محمدی با بیان این موضوع مهمترین راه های دستیابی به فلسفه مزبور را شناسائی قوت و توانمندی ها و همچنین شناسایی موانع پیش رو و استفاده درست و بموقع از فرصت ها دانست و خواستار جدیت در انجام اقدامات و اجرای برنامه های پیش رو شد.

وی اخلاص و ایمان را نقطه نورانی در مجموعه بسیج دانست و به استناد این فرموده رهبری که ايمان عاشقانه ، ايمان عميق ، ايمان توام با عواطف كه از خصوصيات ملت ايران است ، باعث درخشان شدن بسيج شد افزود: همواره بسیج و بسیجی توام با اخلاص و ایمان بوده و انقلاب اسلامی نیز بر اساس تفکر بسیجی شکل گرفته است و امیدواریم هر روز شاهد رشد روز افزون این تفکر باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب ادامه داد:برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های هفته مقدس بسیج در شهرستان اسلام اباد غرب صورت پذیرفته است و انشاءالله این برنامه ها با حضور پرشور بسیجیان عزیز و مردم شهید پرور شهرستان اسلام اباد غرب همراه باشد.

ایشان در پایان به رئوس برنامه ها اشاره و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان،عطر افشانی مزار شهدا،برگزاری یادواره ها شهدا در رده های مقاومت،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری مراسمات دعای کمیل و ندبه ،اجتماع حماسی بسیجیان،حضور حلقه های صالحین در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری نشست های بصیرتی از جمله برنامه هایی است که در هفته بسیج اجرا خواهد شد.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد