جلیلیان:

زندگی مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس است

کد خبر: 97006
|
00:51 - 1392/09/11
نسخه چاپی
زندگی مدرس الگویی برای نمایندگان مجلس است
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس گفت: زندگی مدرس الگویی برای افرادی است که از حقوق ملت ایران در مقابل استکبار جهانی دفاع می‌کنند.
 علی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: آیت‌الله سید حسن مدرس به‌عنوان نماینده واقعی مردم زمان خود در مجلس رسالت خود را به‌نحو احسن انجام داد.
 
وی ادامه داد: مدرس با تمام توان خود در مقابل ظلم و ستم رضاخان ایستادگی کرد تا الگویی باشد برای کسانی که امروزه در مقام نمایندگی مجلس به‌سر می‌برند.
 
جلیلیان رفتار و زندگی مدرس را سرمشق و الگویی برای کسانی عنوان کرد که سعی دارند از حقوق ملت ایران در مقابل استکبار جهانی دفاع کنند.
 
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع کردن از حقوق مردمی که دشمنان نظام آن را پایمال کرده‌اند و تلاش مضاعفی در نابودی آن دارند، کار بسیار سخت و دشواری است.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم نمایندگانی مستقیما از طرف خود به مجلس می‌فرستند که پاسدار حقوق آن‌ها باشند و در تصمیم‌گیری‌های خود حقوق واقعی مردم را به‌رسمیت بشناسند.
 
به گفته جلیلیان، مجلس شورای اسلامی تاثیری مستقیم بر سرنوشت مردم دارد و نمایندگان مردم در مجلس باید با تصویب قانون‌ها مشخص و صحیح تکلیف مهم و خطیر خود را انجام بدهند.
 
وی بیان داشت: مردم با اعتماد خود به نمایندگان مسئولیت آن‌ها را در این امر بیشتر کردند و خواهان این هستند که حقوق واقعی و قوانین مصوبی که به‌نفع مردم باشد، صادر کنند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد