رزاقی پور:

همشهریان در هنگام زلزله از تجمع در درب هلال احمر خودداری نمایند

کد خبر: 98169
|
17:55 - 1392/09/12
نسخه چاپی
همشهریان در هنگام زلزله از تجمع در درب هلال احمر خودداری نمایند
اسلام آباد خبر:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب گفت: خوشبختانه زمین لرزه دو روز پیش خسارت جانی و مالی نداشته و تعداد اندکی از منازل مسکونی ترک برادشته است.
زلزله با بزرگی سه و هفت دهم ریشتر با عمق 8 کیلومتری در ساعت 22/15مورخ 1392/9/10  اسلام آباد غرب را به لرزه در آورد.
 
کانون این زمین لرزه در شهرستان اعلام گردید و شدت این حادثه به حدی  بود که همشهریان از خانه های خود بیرون زدند و با خودرو و دیگر وسایل به داخل خیابانها هجوم آوردند و نیز تعداد زیادی از مردم این بار هم به درب هلال احمر و فرمانداری جهت دریافت چادر مراجعه نمودند و طوری ازدحام زیاد بود که مانع تردد و رفت و آمد نیرو های عملیاتی و کارکنان گردید که با کمک نیروی انتظامی نسبت به متفرق نمودن افراد اقدام گردید .
 
بعد از وقوع زلزله بلا فاصله تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به همراه کارکنان در محل اداره حضور یافتند و جلسه ای با حضور فرماندارمحترم شهرستان جلیلیان و معاونین فرماندار و عده ای از مسئولین عضو ستاد بحران برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.

رزاقی در رابطه با این زلزله گفت: خوشبختانه زمین لرزه دو  روز پیش خسارت جانی و مالی نداشته و تعداد اندکی از منازل مسکونی ترک برادشته است.

رزاقی از شهروندان خواست در هنگام زلزله خونسردی خود را حفظ نموده و از تجمع در محل کار هلال احمر و فرمانداری که محل ارائه خدمات امدادی است خودداری نمایند و خدائی نا خواسته در صورت بروز حادثه خدمات دهی امدادی با تمام امکانات صورت خواهد گرفت.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد