جلیلیان در بازدید از مرکز استثنائی اسلام اباد غرب:

سعی در رفع نیازمندی های مرکز استثنائی داریم

کد خبر: 98264
|
00:06 - 1392/09/13
نسخه چاپی
سعی در رفع نیازمندی های مرکز استثنائی داریم
فرماندار اسلام آیاد غرب گفت: از مديريت اين مركز انتظار دارم مسائل و مشكلاتي كه در راستاي خدمت رساني به اين دانش آموزان را دارند اعلام نمايند و سعي خواهيم كرد تا حد ممكن در رفع نيازمنديهاي مطرح شده تلاش نمائيم.
 فرماندار اسلام آباد غرب در بازدید از مرکز استثنائی شهرستان گفت: از مديريت اين مركز انتظار دارم مسائل و مشكلاتي كه در راستاي خدمت رساني به اين دانش آموزان را دارند اعلام نمايند و سعي خواهيم كرد تا حد ممكن در رفع نيازمنديهاي مطرح شده تلاش نمائيم.
 
به گزارش اسلام اباد خبر این بازدید با حضور فرماندار ,مدير اداره آموزش و پرورش و جمعي از مسئولين از مركز استثنايي به مناسبت روز جهاني معلولين بعمل آمد.

در اين بازديد جليليان فرماندار اسلام آباد بيان داشت: بسيار خوشحالم كه امروز فرصتي ايجاد شد تا درجمع دانش آموزان و كودكان عزيز اين مركز حضور يابم و جا دارد از زحمات پرسنل  گرانقدري كه با صبر و بردباري  زحمات زيادي براي آموزش اين دانش آموزان  و اين كار خداپسندانه متحمل مي شوند قدرداني نمايم.

در اين برنامه دانش آموزان كم شنوا و كم توان جسمي شعر خواني و به اجراي سرود پرداختند و مسئولين از نمايشگاه آثار هنري اين دانش آموزان بازديد كردند.

در پايان جلیلیان از بخشهاي مختلف اين مركز شامل(گفتار درماني,بازي درماني,فيزيوتراپي,كلاسهاي آموزشي و....)بازديد نمود.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد