فرماندار اسلام اباد در جلسه تدوين برنامه چهارساله توسعه اسلام آباد غرب:

اسلام آباد غرب دارای قابلیت های ویژه ای است/ تدوين برنامه 4 ساله شهرستان فرصت مناسبي براي شناسايي نيازمنديها است

کد خبر: 98265
|
00:18 - 1392/09/13
نسخه چاپی
اسلام آباد غرب دارای قابلیت های ویژه ای است/ تدوين برنامه 4 ساله شهرستان فرصت مناسبي براي شناسايي نيازمنديها است
جلیلیان گفت:شهرستان اسلام آباد غرب داراي قابليتهاي ويژه اي در حوزه هاي مختلف است و در همه زمينه ها حرف براي گفتن دارد و وظيفه همه مسئولين است كه تلاش و پيگيري لازم را در جهت قرار دادن شهرستان در جايگاهي كه استحقاق ان را دارد بعمل آورند.
به گزارش اسلام آباد خبر جلسه برنامه ريزي جهت تدوين توسعه چهارساله شهرستان در بخشهاي مختلف با حضور فرماندار و مدیران شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در اين جلسه فرماندار اسلام اباد بيان داشت: در حال حاضر 135 پروژه عمراني با اعتبار 160 ميليارد ريال در بخشهاي عمران شهري و روستايي،كشاورزي،راه،آموزش،فرهنگي،مذهبي و ...در شهرستان در حال اجرا است .

وي افزود: مهمترين پروژه هايي در حال اجرا در سطح شهرستان را پروژه راه آهن،بزرگراه كربلا قطعه اسلام آباد به سرپلذهاب،بزرگراه اسلام آباد به پلدختر،راه حميل به كرمانشاه،فاز 2 بيمارستان امام خميني (ره)،منطقه ويژه اقتصادي،ساماندهي نهر ارمني،زيرسازي و آسفالت معابر شهري ،اجراي طرحهاي روستايي مختلف،آبرساني شهري و روستايي برشمرد.

فرماندار اسلام آباد افزود: با توجه به تاكيد استاندار محترم, اين جلسه با موضوع تدوين برنامه هاي توسعه 4 ساله شهرستان تشكيل شده و انتظار دارم همه مديران با جديت و دقت  ضمن شناسايي پتانسيلها و نقاط ضعف و قوت در مدت يك هفته برنامه هاي مورد نياز و اعتبارات  مربوطه را تدوين و جهت انعكاس به استانداري در اختيار اين فرمانداري قرار دهند.

ايشان در ادامه بيان داشت: بحمدالله شهرستان اسلام آباد غرب داراي قابليتهاي ويژه اي در حوزه هاي مختلف است و در همه زمينه ها حرف براي گفتن دارد و وظيفه همه مسئولين است كه تلاش و پيگيري لازم را در جهت قرار دادن شهرستان در جايگاهي كه استحقاق ان را دارد بعمل آورند.
 
وی افزود: خوشبختانه تاكيد استاندار بر تدوين برنامه 4 ساله شهرستانها فرصت مناسبي  براي شناسايي نيازمنديهای شهرستان است و اميد داريم با ارسال برنامه هاي مدون و  نگاه ويژه  استاندار به اين شهرستان در آينده نزديك شاهد تحولات چشمگيري در سطح شهرستان باشيم.

فرماندار اسلام اباد در ادامه سخنان خود تلاش در جهت تعديل نرخ بيكاري،پاسخگويي و ارتباط مستمر با مردم ،اجتناب از برگزاري همايشهاي غير ضروري و تلاش در جهت ارتقا سطح كيفي  و كمي خدمت رساني به شهروندان را به مديران حاضر در جلسه متذكر شد.

در پايان اين جلسه مصوب شد تا دوشنبه هفته آينده برنامه توسعه 4 ساله شهرستان توسط مديران تدوين و به فرمانداري ارسال گردد.
 
منبع: روابط عمومی فرمانداری اسلام آباد غرب

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد