علی رزاقی پور در گفتگو با اسلام آباد خبر:

7 خانه داوطلبی در سطح اسلام اباد غرب راه اندازی شده است/داوطلبان مهمترین نقش را در هنگام بروز حوادث ایفا می کنند

کد خبر: 99472
|
12:32 - 1392/09/14
نسخه چاپی
7 خانه داوطلبی در سطح اسلام اباد غرب راه اندازی شده است/داوطلبان مهمترین نقش را در هنگام بروز حوادث ایفا می کنند
اسلام آباد خبر: رییس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب گفت: جمعیت داوطلبان هلال احمر از تمامی اقشار مختلف مردم تشکیل شده است و داوطلبان مهمترین نقش را در هنگام بروز حوادث با کمک های مالی و فکری خود ایفا می کنند.
به گزارش اسلام آباد خبر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با خبرنگار این پایگاه که به مناسب روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفت گفت: در سطح شهرستان 5700 نفر عضو داوطلب وجود دارد که مسن ترین آنان 70 ساله و جوانترین عضو 29 ساله می باشد.

علی رزاقی پور با اشاره به اینکه هدف از تشکیل سازمان داوطلبان کمک به جمعیت هلال احمر می باشد ادامه داد: سازمان داوطلبان جعیت هلال احمر با شعار اتصال توان توانمند به نیاز نیازمندان پایه ریزی شده است و داوطلبان جمعیت هلال احمر در طرح های مختلف این سازمان حضور موثر و گسترده دارند.

وی افزود: جمعیت داوطلبان  هلال احمر از تمامی اقشار مختلف مردم تشکیل شده است و این افراد بصورت مالی و فکری به جمعیت هلال احمر کمک می نمایند و در این سازمان بکارگیری می شوند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان با اشاره به اینکه داوطلبان مهمترین نقش را در هنگام بروز حوادث با کمک های مالی و فکری خود ایفا می کنند  از مردم خواست تا به عضویت هلال احمر درآمده و شعار هر خانواده ایرانی ، یک امدادگر را محقق نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان اسلام آباد غرب 7 خانه داوطلبی تخصصی و عمومی در سطح مساجد و دانشگاه ها راه اندازی شده است که هدف از تشکیل و راه اندازی این مجموعه ها خدمت رسانی سریع و بموقع به مردم در هنگام حادثه می باشد.

رزاقی پور در پایان فراخوانی اهداء خون، تست قند و فشار خون رایگان،اعزام کاروان سلامت به مناطق  محروم، مراسم آئین ورودی مهر طلبان با هدف انتقال اعضای بالای 29 سال سن سازمان جوانان به سازمان داوطلبان  و تجلیل از اعضای پیشکسوت خدمات رسانی را مهمترین برنامه های هفته داوطلبان برشمرد.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد